Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt den unge, og meget smukke Eva i dag. Ja ja jeg er en gammel gris ;-)

Fik du ikke nok ved Freja og Misser spørger den kvikke læser nok… hæhæ jow da, og det var også Frejas lækre mås der inspirerede mig til at få en god gang anal, og jeg fortryder ikke mit valg. 

Eva er meget smuk, og hendes krop er meget vel proportioneret. Dejlige store ægte bryster.

Kig på billederne, det er hende du møder. Se selvfølgelig igennem fingrene med disse modelfoto, sådan er der igen der ser ud irl med morgen hår o.s.v.

And Eva if you read this -> everybody need a hugs, you too <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Bare sådan rent logistik mæssigt hvilken by befinder hun sig i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 39 minutter siden:

Bare sådan rent logistik mæssigt hvilken by befinder hun sig i ?

Tæt på Vingsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Eva. 

Er ikke helt enig med TS visuelle beskrivelse. 

Hun ser ud som hendes selfies hvis man klikker på hendes profilnavn på AL. 

Så hun er en køn naboens datter type. Hendes bryster er ikke store. En almindelig b-skål. Almindelig kropsbygning. Helt sikkert godkendt. 

Men for satan hun brager ind på et topliste. 

Hun var mega fræk ved mit besøg. 

Kiggede sultent på mig fra første sekund. Ja det går lige i bollerne på os mænd. 

Helt suverænt bj og deep throat. Hun var rigtig god til at give det indtryk at hun var fuldstændig piksyg. 

Lækker knald og afslutning i mund. 

Og hun fortsatte senere med også bare at være piksulten. 

Vingsted pigerne er som regel høj klasse. 

Eva er ikke den smukkeste af dem men den frækkeste jeg har haft glæden af. 

Udlandet kalder. Ellers skulle jeg nå endnu et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg fangede hende på et dårligt tidspunkt tidligt på formiddagen.

Hun virkede direkte uoplagt, sød nok, men absolut intet engagement, efter akten, ville hun ligge og sove i ske, fortalte hun var træt, fordi hun havde holdt party.....Måske hun skulle have holdt fri, i stedet for at give så kedelig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig holdet af positive anmeldelser af denne kvinde / Eva :P jeg besøgte hende igår og fik en varm modtagelse - som kun bekræftede at jeg havde taget det rigtige valg af hvem jeg skulle besøge..!

Jeg tog 30 min som senere skulle vise sig vel nok at være de bedste 30 min jeg nogensinde har betalt for - jeg synes virkelig jeg kom tæt på hende og følte (næsten) ikke det var købe sex... men sex hvor begge ville hinanden...

Desværre når jeg nok ikke endnu et besøg idet hun rejser hjem, onsdag (imorgen) såvidt jeg forstod - hun taler et udemærket engelsk:razz:

Jeg kunne godt skrive mere omkring Eva - men det har andre her på siden allerede gjort og her tænker jeg især på trådstarter + Statham - så det ser jeg ingen grund til..

God dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...