Hop til indhold

Recommended Posts

Desværre kan jeg ikke sætte links på, for jeg blev blokeret. Navnet kan også være noget andet, men Jessipien, Jessipiien (something like that), fra Ølstykke. 

Fik sat en aftale op og burde havde lurede, at hendes meget korte svar, var lig med begrænset interesse.

Vi fik en aftale i stand, udvekslede snap og 45 min før aftalen så jeg, at jeg var blokerede på SD. Selvfølgelig dukkede hun ikke op på aftalte sted, og snap blev jeg også blokerede på.

Fik mig en køretur... og en lang næse. Watchout

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige tjekket pigerne fra Ølstykke, og der er ingen med en navn der ligner det du søger, hvor gammel skulle hun være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er faktisk seriøs har mødt hende til sex i bil for 1000 kr og det var ganske ok. Men hun er ikke stabil fx sagde hun først en og siden en anden togstation hvor hun skulle samles op. Så jeg troede først hun brændte mig af... Men hun stod der. 

Hun er knap så køn som på billeder e men en dejlig spinkel krop små bryster og glat miss

Virker noget passiv og uengageret men kysser og gir et godt blowjob og en våd stram og villig fisse tog mig pik fint med dybde hårde stød. Så alt i alt pengene værd. En kneppedukker oplevelse som jeg selv tænder på. 

Hun er enlig mor så hendes muligheder for at mødes er begrænsede. Typisk kan hun i dagtimerne på hverdage. Og hun har ikke stedet eller den store lyst til at kører langt med det offentlige. 

... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 5 minutter siden:

Hun er faktisk seriøs har mødt hende til sex i bil for 1000 kr og det var ganske ok. Men hun er ikke stabil fx sagde hun først en og siden en anden togstation hvor hun skulle samles op. Så jeg troede først hun brændte mig af... Men hun stod der. 

Hun er knap så køn som på billeder e men en dejlig spinkel krop små bryster og glat miss

Virker noget passiv og uengageret men kysser og gir et godt blowjob og en våd stram og villig fisse tog mig pik fint med dybde hårde stød. Så alt i alt pengene værd. En kneppedukker oplevelse som jeg selv tænder på. 

Hun er enlig mor så hendes muligheder for at mødes er begrænsede. Typisk kan hun i dagtimerne på hverdage. Og hun har ikke stedet eller den store lyst til at kører langt med det offentlige. 

... 

Er det henne her: SweetJessi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweetjessi lyder rigtigt og med den beskrivelse, så er det super ærgerligt at jeg blev brændt af og måden. Skidt pyt

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 3 timer siden:

Ja det er hende. Ustabil men pengene værd. 

ja og har nu slettet sin profil! 

Sikkert fordi nogen har refereret hertil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 16 minutter siden:

ja og har nu slettet sin profil! 

Sikkert fordi nogen har refereret hertil!

Ja... Det sker ofte faktisk. Derfor skriver jeg normalt kun selv når det er advarsler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 33 minutter siden:

Ja... Det sker ofte faktisk. Derfor skriver jeg normalt kun selv når det er advarsler.

Ja, kender det godt, eller hvis det var engangs oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...