Hop til indhold
MrDirtbag

Udnyttelse i Aalborg

Recommended Posts

Min vildeste (ikke-købe) sex-oplevelse er en af mine første, hvor jeg nærmest blev voldtaget af en beruset, liderlig kvinde. På det tidspunkt var jeg ret ung (ca 18 år) og hun var i hvert fald 10-15 år ældre. Jeg synes ikke, det var særlig fedt undervejs - nærmest lidt skræmmende - men efterfølgende har jeg ikke kunne få oplevelsen ud af hovedet.

Det er ved at være mange år siden nu, men jeg har tænkt på, om det kunne lade sig gøre at genopføre stykket :D Ved I, om der er piger, der kan lokkes til sådan noget? En slags frivillig "voldtægt" af manden, hvor hun fuldstændig tager styringen og "tvinger" ham til at kneppe hende, som hun vil? Eventuelt med lidt verbal ydmygelse undervejs ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame Anni i Odense skulle nok kunne give dig sådan en omgang. Hvis du vil køre lidt efter det.

Tak skal du have. Det skal jeg have in mente, hvis jeg engang kommer på de her kanter. Men med det her vejr, håber jeg på at kunne finde noget mere lokalt. Men det er måske bare et spørgsmål om at spørge pigerne - måske især dem der er lidt til lak og læder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så faldt jeg lige over hjemmesiden for det nye sted i Randers - jomfru-buret.dk Der er "Erotisk tvang" på menukortet - ikke specifikt ved en af pigerne - men det skal da undersøges nærmere. Og så for 1500kr for en halv time. Det er ikke så galt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...