Dennis Nord 51 Skrevet 14. Maj, 2019 Hej med jer, Er der nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/270333 Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 15. Maj, 2019 Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 15. Maj, 2019 Lange skrev, for 1 time siden: Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. Det er nok af pædagogiske årsager Med venlig hilsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 15. Maj, 2019 Lange skrev, for 2 timer siden: Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. Næe, det har også undret mig i mange år. Jeg håndtere det ved at tænke dem gider jeg ikke bruge tid på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 15. Maj, 2019 caramba skrev, den 02-05-2019 at 08:14: Kender ikke, men hun kører med flere profiler med forskellige priser. MrLovaLova skrev, den 08-05-2019 at 23:38: Det lyser da langt væk af at være fake?? Har du prøvet at se på mailadressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 15. Maj, 2019 Hvor er den mail adresse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 15. Maj, 2019 Gaffer skrev, for 4 timer siden: Næe, det har også undret mig i mange år. Jeg håndtere det ved at tænke dem gider jeg ikke bruge tid på Hej har sms med henne, derefter følgene vil jeg snakke med henne inde jeg vil lave en aftale.. Men jeg måt ikke ringe eller modtage opkald fra hen... SÅ RINGER ALARMKLOKKERNE Lange skrev, for 6 timer siden: Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 15. Maj, 2019 Hej har sms med henne, derefter følgene vil jeg snakke med henne inde jeg vil lave en aftale.. Men jeg måt ikke ringe eller modtage opkald fra hen... SÅ RINGER ALARMKLOKKERNE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg