Hop til indhold

Unge Frække Fitness Cecilie

Featured Replies

Skrevet

Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. :rolleyes:

Skrevet
Lange skrev, for 1 time siden:

Forstår simpelthen ikke, hvorfor man opretter en annonce uden at oplyse, hvad man tilbyder og priser. :rolleyes:

Det er nok af pædagogiske årsager :lol:

Med venlig hilsen

:shock:

Skrevet
Lange skrev, for 2 timer siden:

Næe, det har også undret mig i mange år. Jeg håndtere det ved at tænke dem gider jeg ikke bruge tid på

Skrevet
  • Author
caramba skrev, den ‎02‎-‎05‎-‎2019 at 08:14:

Kender ikke, men hun kører med flere profiler med forskellige priser.

MrLovaLova skrev, den ‎08‎-‎05‎-‎2019 at 23:38:

Det lyser da langt væk af at være fake?? Har du prøvet at se på mailadressen?

Skrevet

Hvor er den mail adresse ? 

Skrevet
  • Author
Gaffer skrev, for 4 timer siden:

Næe, det har også undret mig i mange år. Jeg håndtere det ved at tænke dem gider jeg ikke bruge tid på

Hej har sms med henne,  derefter følgene vil jeg snakke med henne inde jeg vil lave en aftale.. Men jeg måt ikke ringe eller  modtage opkald fra hen... SÅ RINGER ALARMKLOKKERNE

Lange skrev, for 6 timer siden:

Skrevet
  • Author

Hej har sms med henne,  derefter følgene vil jeg snakke med henne inde jeg vil lave en aftale.. Men jeg måt ikke ringe eller  modtage opkald fra hen... SÅ RINGER ALARMKLOKKERNE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.