Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen steder ud over Bangkok og tee-rak der burde besøges i Hillerød?

Skrevet

Søg på : Cream ......ser godt ud, men jeg har ikke selv besøgt hende

Skrevet
  • Author
Rvm17 skrev, for 14 timer siden:

Søg på : Cream ......ser godt ud, men jeg har ikke selv besøgt hende

Herinde, eller hvor? 

Er det ikke en der er hos Bangkok i gågaden?

Skrevet

Det er Bangkok.   Ofte fake foto 

Skrevet

Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg.

Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok.

Skrevet
morfar1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg.

Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok.

Langesvej er heller ikke dét, man forbinder med et diskret sted. Her er  Bangkok bedre, da man skal ind i gården.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.