Hop til indhold

Recommended Posts

Rvm17 skrev, for 14 timer siden:

Søg på : Cream ......ser godt ud, men jeg har ikke selv besøgt hende

Herinde, eller hvor? 

Er det ikke en der er hos Bangkok i gågaden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg.

Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg.

Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok.

Langesvej er heller ikke dét, man forbinder med et diskret sted. Her er  Bangkok bedre, da man skal ind i gården.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...