Hop til indhold
Mike

Kimora - Seduction Girls

Recommended Posts

For et stykke siden besøgte jeg Kimora hos Seduction Girls. Jeg har længe luret på hende og jeg er primært til Asiatiske piger, så hun faldt lige i min smag.

Jeg besøger typisk thai massage steder og går stort set aldrig på et "rigtigt bordel" så det var lidt en ny oplevelse for mig. Jeg har tidligere været på bordel her i Danmark, men det er mindst 10-15 år siden vil jeg tro.

Nå, men jeg har skrevet lidt med Kimora inden, da jeg havde en lille fantasi jeg gerne ville have afprøvet. Den var hun helt med på så vi aftalte at jeg kiggede forbi hende hos Seduction Girls.

Seduction Girls ligger på Rødovrevej og der er gode muligheder for parkering. Når man går ind til huset går man igennem sådan en slags zig-zag i plankeværket, så man er hurtigt ude af syne for andre nysgerrige blikke hvis man bekymrer sig om dette. Telefonpigen lukkede mig ind og hun var sød og venlig.

2 minutter efter kom Kimora. Hun er en almindelig flot pige, men hun har en virkelig lækker krop. Vi ordende betalingen og hun kom tilbage med et glas vand til mig.

Jeg havde bestilt en halv times "pirringsbondage", som skulle være en af hendes egne favoritter.

Selve seancen var ganske udemærket, men jeg det føltes bare ikke helt rigtigt. Det var sådan lidt opstillet og det skinnede igennem. Jeg er mere til det her med at ligge og få en times thai massage og så kommer den søde massør helt uskyldigt til at berøre lillemanden og så kører den derfra - med Thai massage ved man aldrig hvor man ender hende.

Nå men tilbage til Kimora. Som sagt var det udemærket men det blev aldrig rigtig super godt. Hun er meget følsom, så man kan dårligt røre hendes bryster uden hun siger av. Måske har hun nogle meget følsomme bryster, men jeg synes ikke at jeg har oplevet andre piger sige dette til mig. Under pirringsbondagen stoppede hun sin dildo med glidecreme i munden på mig, og dette kunne jeg også godt have været foruden.

Kimora var sød og imødekommende og det var en ok oplevelse men ikke noget super.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sig at min oplevelse med Kimora var lidt meh. Hendes krop er flot nok, men ansigtet er middelmådigt [nok en 6,5/10]. Hun kysser ret mekanisk, og hendes blow jobs er ikke noget at skrive hjem om.

Hun er heller ikke specielt god til small talk, og blev fornærmet over små ting som hun selv havde bragt på banen.

Det bedste jeg kan sige om hende er at hun smager ret godt og at hun er ok til at ride en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...