Hop til indhold

Recommended Posts

Her i dag  har jeg haft mit første besøg ved et thaimassage sted. 

Jeg havde i en længere periode haft kig på den lille Tina med et ønske om at besøge hende, men det faktum at jeg aldrig havde besøgt en thai pige afholdte mig fra det, samt det at jeg havde hørt meget dårligt om Kolding hvad angår thaipiger. 

Jeg fik nemt en aftale i hus og ankom til stedet som ikke er særligt diskret. Har selv mange bekendte i Kolding, så var lidt skeptisk om at gå ind ved dagslys dag. Men stedet har en bagdør. Jeg blev lukket ind og heldigvis var det selv samme dame som på billederne. Hun har også bøjle på. Helt perfekt for en gut som mig der tænder på en naboensdatter type pige. 

Betaling blev hurtigt klaret og jeg blev ført ind i et dejlig lille og rent rum hvor en afslappende massage blev udført. Den var ikke særlig hård men jeg nød det fuldt ud. En dejlig b2b oplevelse af Tina, som under hele oplevelsen var smilende og glad. 

 

Selve sex delen bliver mellem Tina og jeg, men det var meget behageligt og hun var god til at skifte mellem de mange stillinger. Efter blev jeg spurt om jeg ville have et bad. Det takkede jeg ja til og gik mod badeværelset, men ikke uden at Tina lige kom bag fra og sagde goddaw til lillemanden engang til :) en dejlig lille fræk extra ting. 

Jeg forlod stedet i rigtigt godt humør og er helt vild glad for jeg valgte at springe ud i det. Jeg har faktisk allerede booket næste tid :)

 

https://annoncelight.dk/showad/239904  

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hard1 skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder som om det var en god oplevelse. 

Hvad koster en time med fuld service?? 

1500. Hvilket jeg tror er meget normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen :-)

Spurgte du efter bagdøren og er den diskret nok? Kender også en del i Kolding. 

Gav hun super eller rmegafransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen :-)

Spurgte du efter bagdøren og er den diskret nok? Kender også en del i Kolding. 

Gav hun super eller rmegafransk?

Ja jeg spurte efter bagdøren, hun sendte et par billeder så det var nemt at finde :).

Det ok diskret, du er dækket af et skur så der er ikke nogen der kan se at du står og venter. 

Hvad angår Fransk, var det vidst meget forskelligt fra person til person. Jeg fik Superfransk, men kunne forstå at det ikke var alle hun gjorde det ved. Vel et spørgsmål om renlighed. Så tror du skal forsøge at aftale det med hende over telefonen ;) Tina er nem at snakke med så det er ikke noget problem. Glemte helt at nævne i min anmeldelse at hun har ekstremt små bryster hvilket også kan ses på hendes billeder bare så der ikke er nogen der bliver skuffet :) 

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den unge skrev, for 14 minutter siden:

Ja jeg spurte efter bagdøren, hun sendte et par billeder så det var nemt at finde :). Hvad angår Fransk, var det vidst meget forskelligt fra person til person. Jeg fik Superfransk, men kunne forstå at det ikke var alle hun gjorde det ved. Vel et spørgsmål om renlighed. Så tror du skal forsøge at aftale det med hende over telefonen ;) Tina er nem at snakke med så det er ikke noget problem. Glemte helt at nævne i min anmeldelse at hun har ekstremt små bryster hvilket også kan ses på hendes billeder bare så der ikke er nogen der bliver skuffet :) 

Uuuh, så må jeg hellere få bestilt en tid, jeg gider ikke de hårde silibabser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hard1 skrev, for 1 minut siden:

Uuuh, så må jeg hellere få bestilt en tid, jeg gider ikke de hårde silibabser. 

Har det på helt samme måde ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...