Hop til indhold
scooter

Kathy odense

Recommended Posts

Kan nu godt lide de lidt mere udførlige anmeldelser. Kunne hun noget særligt? Var hun smuk ud over det sædvanlige eller blev hun så liderlig at hun glemte at kræve penge? ^_^:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 12 timer siden:

Kan nu godt lide de lidt mere udførlige anmeldelser. Kunne hun noget særligt? Var hun smuk ud over det sædvanlige eller blev hun så liderlig at hun glemte at kræve penge? ^_^:o

Hun er efter min mening mega lækker ikke så høj men fantastisk krop.  Bestilte mega fransk  fik gensidig mega fransk med cim.  Til 500.  Jeg vil beskrive blovjobbet som et af de bedre jeg har fået. Hun fortalte at hun rejser til Kolding på lørdag. Fare for gentagelse  helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
scooter skrev, for 4 timer siden:

fik gensidig mega fransk med cim.

Hvad er gensidig megafransk? Kom hun i munden på dig?

Ikke for at bitche? Men er megafransk ikke det samme som cim? Så du fik vel reelt lige akkurat hvad du betalte for? Men ok, 500 for mega er sgu en fornuftig pris.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hvad er gensidig megafransk? Kom hun i munden på dig?

Ikke for at bitche? Men er megafransk ikke det samme som cim? Så du fik vel reelt lige akkurat hvad du betalte for? Men ok, 500 for mega er sgu en fornuftig pris.

Gensidig fransk altså lig med 69.....  Det vil sige at jeg slikkede hende og hun slikkede mig jeg kom i munden på hende og i følge hende selv kom hun også.  Hvilket jeg tror der passer.  Er der mere du skal have uddybet så spørg endelig.  Jeg er mega glad for lang beskrivelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fin pige. Billeder passer  Fik et godt blow uden hastværk. Hende stifter jeg gerne yderligere bekendtskab med.Blev tilbudt bad før og efter service.lejlighed i Odense deles med en anden pige.

Hun tager snart til Kolding. 

Kommer senere tilbage til Aarhus 

vh 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne sgu godt være jeg skulle besøge hende hvis jeg når det inden hun smutter. Havde overvejet hende sidst jeg var på pigesjov, men valget faldt (desværre) på en anden knap så heldig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...