Hop til indhold
Mike

Nedtur i Vejle :(

Recommended Posts

Egentligt er dette ikke en anmeldelse, men mere en opfølgning på denne her: viewtopic.php?f=11&t=3104

Jeg var i Vejle omkring kl 19.00 og tjekkede hurtigt ind på hotellet (og vaskede hænder igen..). Derefter ringede jeg til Chaba Thaimassage, men telefonen var slukket. Æv tænkte jeg - det var jo det sted jeg helst ville have besøgt.

Nå men så bliver det Muk Thaimassage - der står jo at de har åben hver dag på hjemmeside, men sjovt nok var der sgu også lukket der.

Bangkok Thai Massage - Lukket...

Nam Thai Massage - Lukket...

Mim Thai Massage - Lukket..

Hmm.. det var jo alle stederne jeg havde skrevet ned.. Syntes at kunne huske noget om Løsning Thai Massage i Vejle, men at det nok kun var massage der.. Anyways jeg var sgu ved at blive lidt desperat, så jeg ringede.. Telefonen blev taget - "Yes!" tænkte jeg.. men nej.. hun var kørt hjem til Løsning og var meget træt nu..

Tjekkede eb.dk og fandt "Vejle/Bredsten Thaimassage". De tog telefonen, men hun lød ikke rigtigt som en jeg havde lyst til at tilbringe min tid med. Det var også lidt at en køretur og der var mega meget sne uden for Vejle.

Min aften i Vejle endte med mig på hotelværelset uden nogen form for happy ending på min tur. Æv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...