Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi i dag og må sige, at billederne i annoncen er stærkt fotoshoppet. Muligvis samme pige, men look ikke i nærheden af de flotte billeder. 

Da hun så forlangte 1.500 kr. for en times Fp uden kys, så valgte jeg at gå igen. 

Prøvede i stedet følgende sted

https://annoncelight.dk/showad/262767

bkev betjent af en ny pige ved navn Lucky. Sød smilende og nydeligt udseende og rigtig god service - både massage og tillægsydelser. 

Skrevet

Til forhandling, starter pænt højt. 

Men enedes om en tudse for 50 min. massage med fp 

pengene værd. 

Skrevet
Ridderlig skrev, den ‎16‎-‎05‎-‎2019 at 08:25:

Til forhandling, starter pænt højt. 

Men enedes om en tudse for 50 min. massage med fp 

pengene værd. 

Hej Ridderlig - hvad er din vurdering af stedet ?  Synes umiddelbart det ser lidt slidt og pauvert ud udefra , da jeg tilfældigvis var i området.

Skrevet
Ridderlig skrev, den 15/5/2019 at 22:35:

Var forbi i dag og må sige, at billederne i annoncen er stærkt fotoshoppet. Muligvis samme pige, men look ikke i nærheden af de flotte billeder. 

Da hun så forlangte 1.500 kr. for en times Fp uden kys, så valgte jeg at gå igen. 

Prøvede i stedet følgende sted

https://annoncelight.dk/showad/262767

bkev betjent af en ny pige ved navn Lucky. Sød smilende og nydeligt udseende og rigtig god service - både massage og tillægsydelser. 

Hun er der så heller ikke længere. Hun er flyttet til Lem. 

Så ikke værd at komme der pt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.