Hop til indhold
Mike

Mora - Hafermarkt 2 - Flensburg

Recommended Posts

Jeg havde et ærinde i Jylland sidste uge så jeg tænkte at jeg lige ville køre en tur forbi Flensborg og købe lidt ind, men også tjekke udbudet der.

Jeg havde egentligt planlagt at besøge Swan Thai massage, men så vidt jeg kan forstå er der ikke mulighed for fuld pakke og det havde jeg egentligt mest lyst til.

Valget faldt derfor på en adresse - Hafermarkt 2 - hvor 2 asiatiske piger holder til.

Mora - http://www.fair-girls.de/Flensburg/424

Gargie - http://www.fair-girls.de/Flensburg/423

Begge to ser jo ganske fornuftige ud på billederne så det var ok.

Stedet var rimeligt nemt at finde, men lige ud for døren er et ret velbesøgt busstoppested. Jeg troede at man skulle ringe på så jeg ventede lidt til der var fri bane og fandt så ud af at døren var åben og man kom ind i en gård. Derfra var det bare at finde stedet med de røde lamper.

Nå men jeg ringede på døren og der gik lidt tid inden den blev åbnet. Der var halvmørkt i gangen, da jeg blev lukket ind men umiddelbart så hun da ok ud hende der åbnede. Hun sagde at hun hed Mora.

Ind på værelset som var typisk bordelagtigt. Derinde var lidt mere lys og jeg kunne godt se at det vist var et stykke tid siden at billederne af Mora var taget. Hun havde en slags sort natkjole på, som hang lidt løst og hun var rimelig almindelig i ansigtet. Jeg spurgte efter Gargie, men hun var der ikke (surprise surprise..).

Hun bad om 100 Euro for en halv time med det hele. Nu var det mit første af denne slags besøg i Tyskland, men jeg havde kigget på priserne inden og ved godt at det var i den høje ende. Nå men nu havde jeg jo kørt helt fra København, så pyt med det.

Jeg smed de 100 euro og tøjet mens hun gik ud for at hente et glas vand til mig.. Derefter gik det så helt galt.

Da hun kom ind igen smed hun natkjolen og inden under havde hun en avanceret form for spændetrøje - da hun løsnede den voksede hun ret kraftigt i størrelse og hun var absolut ikke pæn uden tøj på.

Pis tænkte jeg.. Det var sgu ikke lige det jeg havde regnet med.. Nå men hun har jo fået pengene så jeg kan jo lige så godt få det bedste ud af det. Jeg smed mig på sengen og inden jeg overhovedet havde ramt den var hun igang med at sætte en kondom på sjoveren. Det i sig selv er jo ikke super nemt når den ikke er klar til kamp endnu. Hun prøvede så en gang halv-fesen fransk (med kondomet på), men det virkede ikke helt efter hensigten. Det er sjældent at det sker, men jeg havde sgu lidt svært ved at abstrahere fra at hun dybest set slet ikke tændte mig. Igen kom den her "du har jo betalt så giv den nu gas" inde i hovedet så jeg bad hende om at vende sig om, så jeg kunne komme til de nedre regioner hos hende. Endnu et fejltrin..

Det lugtede så fælt så fælt.. Personlig hygienje var tydeligvis ikke i højsædet hos hende. Dette gjorde det endnu mere svært at blive ophidset og halvdelen af tiden var vel gået nu.

Egentligt burde jeg bare have rejst mig og gået, men jeg tænkte på et par andre gode stunder jeg har haft med asiatiske massagepiger og det gav mig og lillemanden styrke. Han var sådan halvklar så på med et nyt kondom og ned på sengen med hende. Jeg var vel igang i et minut eller to inden lillemanden igen gav op.. Jeg tror det var den mega delle på hendes mave der slaskede frem og tilbage der gjorde udslaget. Det lignede lidt at hun havde fået en fedtsugning og så havde sådan et ordentlig læs overskydende hud der flaprede rundt.

Efter det gav jeg op og tog mit tøj og skred. Det var nok en af de absolut dårligste oplevelser jeg nogensinde har haft.

Ud til bilen og over grænsen i fuld fart.. Da jeg sad i bilen kunne jeg lugte hendes fisse på fingerne så jeg stoppede ved det første tankstation og vaskede hænder meget grundigt..

Jeg vil på det kraftigste fraråde at i besøger dette sted (med mindre i ønsker at pine Jer selv)..

Nå men jeg skulle til Vejle og jeg havde skrevet et par interessanter steder ned, som jeg havde fundet her på siten og andre steder. Man skal jo ikke græde over spildt mælk og Vejle lød absolut lovende og så ville det jo blive en god dag alligevel. Sådan skulle det ikke gå.. "Anmeldelse" af Vejle følger..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, det lyder godt nok som en FÆL oplevelse ! :((

En skam du ikke havde researchet lidt herinde først for at se hvor du skal køre hen i Flensborg !!!

Der er ellers rigtig mange anmeldelser..

Selv er jeg ikke super rutineret i byen, men de to steder jeg har været har været upåklageligt og med god service.

1. Finkenstrasse 6, value for money for det meste. 50 euro for en halv time.

2. Duburgerstrasse 17 1. O.G, latinos, lidt dyrere men den ene gang jeg var hos Victoria var det en rigtig god oplevelse for de 125 jeg gav for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en rigtig, rigtig kedelig fuser. Ærgerligt.

Jeg havde i begyndelsen af året, som tidligere skrevet, en særdeles god oplevelse på samme adresse med Joy.

Men her som dér: Man kan være heldig eller uheldig, oplevelsen er afhængig af flere faktorer så som pigen, dagsformen, forventningerne o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...