Hop til indhold

Recommended Posts

Der kan du bruge dine penge bedre andre steder 

Hun ved slet ikke hvad massage eller service er 

Jeg har være der to gange 

Dårlig massage

Hendes b2b er dig på maven mens hun stå ved siden af briksen og køre sine bryster lidt rundt på din ryg 

Når man kommer om på ryggen at ligge går hun lige til hj, hun pirrer slet ikke og man må ikke røre hende, hun har tøj på dog ikke top mens man ligger på maven men den kommer på igen så snart man vender sig om. 

Alt I alt 35-40 minutes dårlig massage med en hj hvis man kan nå det før hun bliver træt i armen til 1000 kr. 

Jeg var så dum at prøve to gange fordi jeg troede ikke det kunne være så dårligt, men begge var helt ens 

 

 

 

Redigeret af rollo 4700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alternativ til Thai-massage skulle du prøve at finde en Polak, der tilbyder erotisk massage - eller tage til Polen - det jeg oplevede i Polen, var ihvertfald at det havde de godt styr på incl. B2B - og det er lidt anderledes med en polak, der er lidt større af bygning end en lille thai-pige  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 timer siden:

Tak for links, tror hun har lidt for meget temperament efter min smag. Jeg bliver hos de kære thaikvinder indtil videre, der har jeg fået mange gode oplevelser.

Tak til Jernsvinet for tippet med en polak, jobbet har ført mig til Polen flere gange. Mangler tiden der til at udforske de smukke polakker på egen hånd..... eller nærmere krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, den 14.5.2019 at 08:10:

Der kan du bruge dine penge bedre andre steder 

Hun ved slet ikke hvad massage eller service er 

Jeg har være der to gange 

Dårlig massage

Hendes b2b er dig på maven mens hun stå ved siden af briksen og køre sine bryster lidt rundt på din ryg 

Når man kommer om på ryggen at ligge går hun lige til hj, hun pirrer slet ikke og man må ikke røre hende, hun har tøj på dog ikke top mens man ligger på maven men den kommer på igen så snart man vender sig om. 

Alt I alt 35-40 minutes dårlig massage med en hj hvis man kan nå det før hun bliver træt i armen til 1000 kr. 

Jeg var så dum at prøve to gange fordi jeg troede ikke det kunne være så dårligt, men begge var helt ens 

 

 

 

Tak for advarslen, har ellers kikket lidt på hende ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...