Hop til indhold

Recommended Posts

Jyllandsdrøm

Ja hold da op, nåede ikke engang at møde hende, så uforskammet var hun!

Skrev pænt om hun havde tid i aften og hun svarer hvornår, jeg spørger hvor i landet, da hun skriver Aabenraa/Haderslev i annoncen og der er trods alt en lille halv time i forskel, rent transportmæssigt.

hendes svar er simpelhen så uforskammet at jeg på ingen måde har lyst til at besøge hende! 

At hvis jeg ikke engang gad læse annoncen, så skulle jeg bare se at slette hende øjeblikkeligt, da hun på ingen måde gad have med mig at gøre så.

https://annoncelight.dk/showad/275106

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Imjustaman skrev, for 6 minutter siden:

Jyllandsdrøm

Ja hold da op, nåede ikke engang at møde hende, så uforskammet var hun!

Skrev pænt om hun havde tid i aften og hun svarer hvornår, jeg spørger hvor i landet, da hun skriver Aabenraa/Haderslev i annoncen og der er trods alt en lille halv time i forskel, rent transportmæssigt.

hendes svar er simpelhen så uforskammet at jeg på ingen måde har lyst til at besøge hende! 

At hvis jeg ikke engang gad læse annoncen, så skulle jeg bare se at slette hende øjeblikkeligt, da hun på ingen måde gad have med mig at gøre så.

https://annoncelight.dk/showad/275106

 

Der står find mig mellem Aabenraa og Haderslev, så det kan maks. dreje sig om 10 km's kørsel. Så jeg kan godt forstå, at hun ikke gider bruge tid på dig. Og vægler dem der spørger lidt mere intelligent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 minutter siden:

Der står find mig mellem Aabenraa og Haderslev, så det kan maks. dreje sig om 10 km's kørsel. Så jeg kan godt forstå, at hun ikke gider bruge tid på dig. Og vægler dem der spørger lidt mere intelligent.

 

Hvis hun ikke engang venligt gider svare på så simpel et spørgsmål, så fornemmer jeg hvor lidt tid eller lyst hun reelt har til det hun laver og dermed manglende interesse i at give kunden en god oplevelse.. 

Men lad os se om nogen kan byde ind med noget positivt om kvinden.. 

 

Redigeret af Imjustaman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Imjustaman skrev, for 24 minutter siden:

Hvis hun ikke engang venligt gider svare på så simpel et spørgsmål, så fornemmer jeg hvor lidt tid eller lyst hun reelt har til det hun laver og dermed manglende interesse i at give kunden en god oplevelse.. 

Men lad os se om nogen kan byde ind med noget positivt om kvinden.. 

 

Det kan man faktisk ikke konkludere.  Det er ganske normalt at pigerne modtager en del henvendelser, der på dem virker som useriøse.  Folk der har en helvedes masse spørgsmål, og så typisk ikke laver en aftale eller bliver væk.    Det er ligeledes ganske udbredt at mange forespørgsler bærer præg at ikke har ulejliget sig med at læse hele annoncen, før der rettes henvendelse

Når det så er sagt, forstår jeg så ej heller lysten til at bruge tid på at svare ubehøvlet tilbage - Det er trods alt bedre bare at ignore sms´er der vurderes som spild af tid.

Derudover er jeg en smule nysgerrig omkring hendes prisliste.  Priserne er jo en del over markedsprisen, og jeg synes nu ikke at der står noget ekstra eller særligt eksklusivt når jeg ser hendes annonce.

Citat

PRISLISTE HER
20min m. sex, blow og flere udeløsninger hvis muligt (1200kr)
30min m. Sex, blow og flere udløsninger hvis muligt (1700kr)
60min m. Sex, blow og flere udløsninger hvis muligt (3200kr)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Det kan man faktisk ikke konkludere.  Det er ganske normalt at pigerne modtager en del henvendelser, der på dem virker som useriøse.  Folk der har en helvedes masse spørgsmål, og så typisk ikke laver en aftale eller bliver væk.    Det er ligeledes ganske udbredt at mange forespørgsler bærer præg at ikke har ulejliget sig med at læse hele annoncen, før der rettes henvendelse

Når det så er sagt, forstår jeg så ej heller lysten til at bruge tid på at svare ubehøvlet tilbage - Det er trods alt bedre bare at ignore sms´er der vurderes som spild af tid.

Derudover er jeg en smule nysgerrig omkring hendes prisliste.  Priserne er jo en del over markedsprisen, og jeg synes nu ikke at der står noget ekstra eller særligt eksklusivt når jeg ser hendes annonce.

 

3200 for 1 time.Så skal det være virkelig god sex til den pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende og de billeder skal i passe på. 

Jeg ved godt jeg er en nyoprettet bruger osv. Men har kun oprettet for lige at hjælpe jer her. Kan se hun har skiftet til midtjylland eller viborg området. 

Det passer ikke helt.... Det er faktisk lidt sjovt.. hun bor eller befinder sig ikke i nogen af de byer! Jeg har hende på snap, "den rigtige". Da jeg kender hende i en anden sammenhæng, faktisk. Sjovt så også at se hende uden tøj på ;-)

Og hun har været i en helt anden by hele dagen, hørte også hun på et tidspunkt havde lagt nogdt ud på snap omkring en pige der misbrugte hende. 

Jeg skal ikke kunne sige, om man kan købe sex med hende. Men den der annonce og de byer, skal i ikke stole på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...