Hop til indhold
Kanon1

Emma Latina i Søborg - ikke hende på billederne

Recommended Posts

Jeg blev fristet af billederne og kunne ikke finde nogen anmeldelse af hende. Det så fristende ud, men måske lidt for godt til at være sandt. Tænkte at jeg enten ville være heldig og finde guld eller tage en for holdet. Det blev det sidste. 

Hvis det er hende på billederne så er de minimum 15 år gamle. Hun er en petit latina som egentlig så OK ud, for en pige som nok er medio 40. Hun havde en bodystockin på som skjulte noget ret løst maveskind (formentlig resultatet af en graviditet, hvilket jeg først så da vi gik igang) Jeg tænkte lad os se hvad der sker. Hun taler meget meget lidt engelsk og det var tydeligvis ikke hende jeg havde talt i telefon med. Der var ikke meget GFE over det, kun tantekys. Hun guffede uden og og det  var OK uden den store indlevelse. Hun suttede mig stiv og hoppede så op og begyndte at ride. Jeg vil da indrømme at noget af sexen var OK, men ikke ophidsende. Jeg valgte derfor at tage hende i en doggy og kørte til jeg var ved at komme - viste med fakter at jeg ville komme i hendes mund og hun sagde ok. Jeg trak mig ud, men hun var noget sen til at komme ned til kalorius hvilket resulterede i at hun lidt utilsigtet fik det hele i ansigtet i stedet :-)  Det tog hun dog ret pænt. 

Der var stadig tid tilbage og hun tilbød massage, men det er ikke noget jeg er vild med og hun var af gode grunde ikke den store samtale partner :-)

jeg valgte derfor at gå før tiden var gået. 

Det var som sådan ikke en dårlig oplevelse, men bestemt heller ikke det jeg havde håbet på. Jeg kommer ikke igen.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/255897

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...