bare prøve 20 Skrevet 13. Maj, 2019 hej alle .vil hører om der er nogen af jer der kender til frække Diana..annoncerer i annonceLIGHT......overvejer at få besøg af hende .men vil være rart hvis nogen kender til hende og kan sige god for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 13. Maj, 2019 Prøv at lægge et link op til pigen, det forbedrer dine chancer for svar betydeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bare prøve 20 Skrevet 13. Maj, 2019 tak for rådet ..problemet er jeg ikke ved hvordan man gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 14. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/274979 Er det henne her som du söker? Ser helt magisk ut, men jag tror ikke det er henne på bilderna du möter. Hvis du klickar på hennes profil, er der bilder på to forskellige piger. Hober du skriver Hvis du får besök av henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bare prøve 20 Skrevet 14. Maj, 2019 tak for linket ja det er hende jeg mente ..håber hun er en af pigerne .ville gerne vide hvem af dem hun er inden jeg beslutter mig lover at fortælle om oplevelsen med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg