Hop til indhold
Guest tzatiki

Massage i Hørsholm

Recommended Posts

Guest tzatiki

Nu har jeg en enkelt gang besøgt "Thai Wellness Massage" i Hørsholm. Super god massage, men ikke ligefrem den kønneste massør (ejeren), og der blev heller ikke tilbudt ekstra.

Er der nogen, der ved om stedet kun har den ene massør - og har andre fået tilbudt svensk?

Jeg overvejer at prøve "Siri Massage" næste gang turen går til Hørsholm, kan se at nogen anbefaler det....og det lader jo til, at der ihvertfald tilbydes afslutning på festen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg en enkelt gang besøgt "Thai Wellness Massage" i Hørsholm. Super god massage, men ikke ligefrem den kønneste massør (ejeren), og der blev heller ikke tilbudt ekstra.

Er der nogen, der ved om stedet kun har den ene massør - og har andre fået tilbudt svensk?

Jeg overvejer at prøve "Siri Massage" næste gang turen går til Hørsholm, kan se at nogen anbefaler det....og det lader jo til, at der ihvertfald tilbydes afslutning på festen ;)

Jeg tror der kun er den ene massør (Tuk)

Nej, hun har måske ikke det kønneste ansigt, men der er noget frækt og specielt over hende,

og hun har en rigtig flot krop, ...hvis man er så heldig at få den at se 8-)

Hun var iøvrigt før hun startede for sig selv hos Jennys i København.

Og ja, jeg har fået svensk både her og der :)

Hun har fået en hjælper til at aflaste engang imellem, hun hedder Fun, ikke særlig køn,

middelmådig massage, men en ok krop.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så berette, at jeg idag besøgte thai wellness i Hørsholm efter at have ført min bil igennem div. snedriver, men det var turen værd.

Døren blev hurtigt åbnet, og ja jeg formoder det var ejeren Tuk, der viste mig ind i et værelse, der var helt som billederne på hjemmesiden, vil dog sige, at der overfor det værelse jeg var i, også var opstillet en seng/briks, som kun ville kunne lukkes af med et forhæng....der ville jeg nødig ligge ;)

Jeg blev af Tuk spurgt hvad jeg ville have, og vi aftalte 1 time (det plejer jeg at bestille), og det skulle gerne være en kombination af thai og oliemassage. Hun siger ikke noget om pris....men tænkte det skulle nok komme ;)

Ind til mig kommer en lille thai, hun siger hun hedder Fun, for hendes thainavn er for besværligt at udtale :)

Hun går igang, og vi taler lidt, hun taler både dansk og engelsk lige dårligt :) men det er til at fører en nogenlunde samtale.

Hun er super til massagedelen, det er et rent 10 tal, og hun bruger stort set hele kroppen, og er fuldt fokuseret på hvad hun laver, og om det er godt - ikke at hun spørger hele tiden, men sådan en gang med jævne mellemrum, ganske behageligt.

Hun er ikke berøringsvenlig, for da hun stod foran mit hoved "smuttede" hænderne ned på hendes lår, og så flyttede hun sig stille og roligt væk.

Undervejs i massagen kommer der små klap på ballerne, og så griner hun - det er helt fint med mig.

Det hele foregår i et behageligt tempo og det virker ikke som om tiden er super vigtig, for vil skyde på at jeg faktisk var der 1,5 time ca.

Eneste minus er at når hun er færdig på bagsiden og man skal vende sig, så skal hun ud og hente varmt vand - det er lidt nedtur efter hun har siddet mellem mine ben og strøget kuglerne og lillemand med småfrække støn og fnis.

Skal jeg hjælpe dig spørger hun, og ja det skal hun vel - det er jo kun et spørgsmål om kr. og øre ;)

Hun siger 200 kr. for HJ og 400 kr. for at tage tøjet af, men ikke andet end det.

tænker lidt, og det er svært med halvstiv dolk, som sædvanlig.....så det bliver et HJ til 200 kr. og også det er udført med stil og elegance, uden hastværk og med fuld fokus og små frække lyde og kys på div steder på kroppen, dog ikke lillemand ;)

Alt i alt en ganske behagelige og dejlig oplevelse....så ja der er andre end ejeren og ja man kan få det hele, også sex ! Turde dog ikke spørge til prisen på det - måske har vi misforstået hinanden så de 400 kr. + de 200 kr. for HJ også gjaldt sex....jeg ved det faktisk ikke, men hun er igen model, men sød og behagelig !

Har iøvrigt også været på Siri for ca. 14 dage siden...massøren var smuk, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, og der var ikke særlig meget føling med HJ'et....pris 700 kr. og pigen kaldte sig Nina.

God fornøjelse derude, og send os andre en tanke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske har vi misforstået hinanden så de 400 kr. + de 200 kr. for HJ også gjaldt sex....jeg ved det faktisk ikke

Tak for anmeldelsen.

Jeg var der faktisk også idag, 200 for HJ og ekstra 400 Kr. kun for at tage tøjet af, ville hun have.

Det ville jeg naturligvis ikke give, så det blev forhandlet til 400 Kr. for begge dele.

Som tidligere nævnt synes jeg middelmådig massage, men en flot mis havde hun da :)

De reklamere iøvrigt med 20% i december måned på hjemmesiden, det skulle jeg selv gøre opmærksom på.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

"Vi fraråder enhver udkørsel, som ikke måtte være nødvendig" :lol:

Tak for beretningerne....

Jeg vender tilbage, når jeg har truffet et valg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Nå hvor pudsigt ;) Mon det var den samme thai vi var inde hos ?

Vil det så sige, at du for 400 kr. ekstra fik hele turen eller ?

De 20 % fik jeg uden at sige noget :)

Hej Friske fyr,

Ja, det var Fun jeg blev behandlet af, de 400 Kr. dækkede over HJ og tøjet af.

Men ikke noget med hele turen, jeg måtte rører hvor jeg ville.

(Hun sagde det var første dag hun var der og ikke har givet massage før andre steder,

men de siger jo så meget ;) )

Jeg vil nok foretrække Tuk en anden gang på det sted, men er meget mere til Siri :)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så siger de så meget, for det var slet ikke hvad hun fortalte mig.

Der sagde hun at hun havde arb. i branchen i 5 år og var kun i Hørsholm om søndagen ;)

Hvem har du prøvet hos Siri ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så siger de så meget, for det var slet ikke hvad hun fortalte mig.

Der sagde hun at hun havde arb. i branchen i 5 år og var kun i Hørsholm om søndagen ;)

Hvem har du prøvet hos Siri ?

Ja, der kan man bare se :?

Jeg har prøvet Mint et par gange hos Siri.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD, Mint er det den unge af dem? Jeg prøvede Jasmin forleden og var yderst tilfreds.

Hej gl.rotte

Hun ser ung ud, men er faktisk 30, er ikke helt sikker på at hun er der pt.

Ja, jeg læste lidt om dit besøg hos Jasmin. ;)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg tog til Siri-Wellness og blev virkelig overrasket over den moderne minimalistiske stil i lejligheden. Det ligner ikke et sted, hvor thaimassage er "produktet".

Mint er der stadig - for hun blev min diamant for en time. Hun er, som OD også skriver, over 30 år, men hun er smuk og har et fabelagtigt forførende blik.

Selvom massagen ikke var dårlig, så tvivler jeg på, at Mint har en uddannelse i det. Men hun kan sit håndværk - forstået på den måde, at hun lige nøjagtig ved, hvilke knapper hun skal trykke på hos en mand.

Jeg spurgte kun efter 1 times oliemassage, men blev tilbudt body2body til 1.000 kr. Det havde jeg faktisk aldrig prøvet, og det lød lidt også dyrt (kunne ikke forhandles) - men her var jeg allerede så hypnotiseret, at jeg ikke kunne sige nej.

Det var måske en lidt dyr flaske champagne, men smagen var intens - og når man kan gå derfra med den mest boblende fornemmelse i kroppen, så betyder det ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...