Hop til indhold
NN 8000

Thaimassage med langsomt/blidt HJ nær Nørre Voldgade?

Recommended Posts

Tjah ..... nær Nørre Voldgade finder du Dream Thai Massage & Wellness.

Den ligger Larslejstræde nr. 1, som en en sidegade til Nørrevold,  så det kan vel ikke komme tættere på? Jeg har aldrig været der, men mener at have læst et par gode kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Tjah ..... nær Nørre Voldgade finder du Dream Thai Massage & Wellness.

Den ligger Larslejstræde nr. 1, som en en sidegade til Nørrevold,  så det kan vel ikke komme tættere på? Jeg har aldrig været der, men mener at have læst et par gode kommentarer.

Og link:

http://www.dreamthaimassage.dk/index.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boring X skrev för 2 timmar sedan:

Nu ..... nära Nørre Voldgade hittar du Dream Thai Massage & Wellness.

Det är Larslejstræde nr 1, som en sidogata till Nørrevold, så det kanske inte kommer närmare? Jag har aldrig varit där men tror att jag har läst några bra kommentarer.

Var där på lördag.

Jämfört med den svenska thailändska jag har varit på var hon bra då. Hon gick  långsamt framåt och frågade om de var dags för  ...

Går att säja lite försiktigt hur du vill ha det antar jag

Redigeret af brabest1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
brabest1234 skrev, for 15 minutter siden:

Var där på lördag.

Jämfört med den svenska thailändska jag har varit på var hon bra då. Hon gick  långsamt framåt och frågade om de var dags för  ...

Går att säja lite försiktigt hur du vill ha det antar jag

Tak for positiv melding om et sted, jeg kommenterede, men aldrig selv har været på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 12 timer siden:

Nogen friske erfaringer fra dette sted ? 

Har tidligere anmeldt dem og det snyder med tiden, betalte for en time og stod på gaden efter 47 minutter incl bad før. Var der for nylig for at give dem en ny chance da der altid har været stor udskiftning af piger. Startede med en 300 kr massage som de reklamerer med  både på hjemmeside og i deres vindue og fik at vide at den pris ikke galt længere men nu kostede den 500 kr. Der står ingen steder, hverken på hjemmeside eller i butikken at det er indenfor et fastlagt tidspunkt de har massage til 300 kr og det var sidst på eftermiddagen jeg var der.

Hold jer langt væk fra stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har før fået godt hj af ejeren hos Green Massage på Nørre Søgade 33, det er ikke så langt væk.

 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...