Borende X 25042 Skrevet 8. December, 2012 Dette er snarere en fremlysning: Har i dag været en tur i Hillerød. Opdagede fra bussen en ny thaimassage i Frederiksværksgade skråt over for Meena. Den hedder noget i retning af Trong Dong. Jeg undersøgte den selvsagt ikke nærmere, men det kan være, at den har interesse for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 8. December, 2012 Dette er snarere en fremlysning: Har i dag været en tur i Hillerød. Opdagede fra bussen en ny thaimassage i Frederiksværksgade skråt over for Meena. Den hedder noget i retning af Trong Dong. Jeg undersøgte den selvsagt ikke nærmere, men det kan være, at den har interesse for andre. Tak for det Borende, i så fald burde du lægge den under Thai fremlysning. Trong Dong, det lyder nu mere som en Vietnamesisk restaurant VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 9. December, 2012 Det må være Dongthong Thaimasagge V/ Manthita Pho-No Petersen Frederiksværksgade 13 st h 3400 Hillerød Jeg kunne hverken finde hj.side eller tlf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. December, 2012 Jep, det må være den. Det ulige gadenummer passer fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg