Hop til indhold
Guest bananen

Blond busty Patrycia

Recommended Posts

Guest bananen

 

Jeg har netop besøgt Patrycia der er en yngre pige fra Tjekkiet. Hun opholder sig i en privat lejlighed, og jeg lod mig lokke af billederne jeg synes var meget attraktive. 
Jeg bestilte tid til 15 min og blev taget godt imod af en pige der (lidt til min overraskelse) faktisk fuldstændigt lignede personen på billederne. Hun snakkede godt, og startede med at grinde lidt op af mig i undertøj imedens hun tog tøjet af mig. Så puttede hun kondom på suttede hun min pik først imedens jeg stod op og fortsatte da jeg lagde mig ned. Det var hun rigtig god til. 

Så bad jeg hende ride mig hvad hun også gjorde godt, og efterfølgende bad jeg hende igen tage min pik i munden så jeg kunne komme i munden på hende i kondomet. 

Så snakkede vi et par minutter imedens jeg tog tøj på, og så var jeg afsted.

 

Hende kan jeg klart anbefale. Hun har en meget flot krop med store bryster der er ægte og sidder godt. Og er ellers god stram i kroppen og sød. 

Gentagelsesfare er der ikke, men det er kun fordi jeg aldrig er hos den samme to gange. 

Hendes annonce er rettet til nu, men for en uge siden stod der hun tog til Aarhus efter hun var færdig i Odense. 

https://annoncelight.dk/showad/268880

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bananen

I Odense C - velkendt sted. Tror ikke jeg kan være mere specifik uden at overtræde retningslinjerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...