Hop til indhold
mrev16

Diskret trans/ny i branchen

Recommended Posts

Altid svært med den slags annoncer!

Bemærker at annoncen absolut er ringe sprogligt set.. (udlænding?)

Følger lige med !

Redigeret af lpoh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. 

En der har besøgt hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, den 26/5/2019 at 19:43:

Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. 

En der har besøgt hende? 

Hun er udlænding men snakker og forstår  fint dansk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
mrev16 skrev, for 1 time siden:

Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min.

Tænkte nok det var hende for hun var sammen med Barbie25 sidst i Aalborg og Sofia arbejde også sammen med Barbie.

Har dog tilgode at møde Sofia, men spændende. 

Er hun så lige så frækt, som hun lyder i telefonen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...