Hop til indhold

Diskret trans/ny i branchen

Featured Replies

Skrevet

Altid svært med den slags annoncer!

Bemærker at annoncen absolut er ringe sprogligt set.. (udlænding?)

Følger lige med !

Redigeret af lpoh

• 2 weeks later...
Skrevet

Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. 

En der har besøgt hende? 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min.

Skrevet
  • Author
Thomas N. skrev, den 26/5/2019 at 19:43:

Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. 

En der har besøgt hende? 

Hun er udlænding men snakker og forstår  fint dansk :)

Skrevet
mrev16 skrev, for 1 time siden:

Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min.

Tænkte nok det var hende for hun var sammen med Barbie25 sidst i Aalborg og Sofia arbejde også sammen med Barbie.

Har dog tilgode at møde Sofia, men spændende. 

Er hun så lige så frækt, som hun lyder i telefonen? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.