mrev16 29 Skrevet 12. Maj, 2019 Nogle der har prøvet hende her? Hun lyder spændende, men er hun feminin og gennemført? Eller er hun bare en Crosdresser? https://annoncelight.dk/showad/274734 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 13. Maj, 2019 (edited) Altid svært med den slags annoncer! Bemærker at annoncen absolut er ringe sprogligt set.. (udlænding?) Følger lige med ! Redigeret 13. Maj, 2019 af lpoh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 26. Maj, 2019 Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. En der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 30. Juni, 2019 Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 30. Juni, 2019 Thomas N. skrev, den 26/5/2019 at 19:43: Synes nu ikke der er meget der tyder på det er en udlænding. Tror nu nærmere det er en dansk trans. En der har besøgt hende? Hun er udlænding men snakker og forstår fint dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 30. Juni, 2019 mrev16 skrev, for 1 time siden: Det er hende som tidligere kaldte sig for Sofia Rusi. Hun er ganske fin, men er lidt i den dyre ende og lidt hurtig med tiden og har travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Bestilte 60 min for 2200kr og var færdig efter 40 min. Har også tidligere prøvet at bestille 60 og kun fået 20 min. Jeg synes, at hun ser rigtig godt ud og har en dejlig pik, men igen lidt i den dyre ende, så overvejer at bestille 30 min næste gang, og så håbe at jeg da i hvert fald får 20 min. Tænkte nok det var hende for hun var sammen med Barbie25 sidst i Aalborg og Sofia arbejde også sammen med Barbie. Har dog tilgode at møde Sofia, men spændende. Er hun så lige så frækt, som hun lyder i telefonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg