Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Melinda idag - (God oplevelse) https://annoncelight.dk/showad/269589

Efter et tlf opkald (og ja en meget sød og forsigtig stemme hun havde) og et par sms’er efterfølgende med  Melinda, hvor jeg fik fortalt, hvad jeg gerne ville - kom der hurtig en aftale om tid og sted, hvilket vi begge overholdt til punkt og prikke :!:

Jeg fik meldt min ankomst og blev lukket ind af hende - og konstatere at det var hende på billederne - lejligheden var meget fin - indrettet til formålet ( de er 3 piger ialt, så dog intet til de 2 andre) jeg bemærkede også udfra hendes påklædning at hun nok ikke havde forstået hele indholdet i mine beskeder - men skidt pyt som man siger - det skulle ikke komme an på det :!:

Her er noget af, hvad jeg husker i den tid jeg var der (30min)

- imødekomme - tid til small talk - kærlig - stille på den gode måde - god kemi - vi lå tæt og nussede, som forspil - hun blev naturlig våd efter mine fingre i hendes fisse - ingen tidspres - hun var glad og i balance - vi gav hinanden oral sex (uden gummi) - til sidst dejlig sex, hvor hun hensynsfuld spurgte om jeg var klar til kondom - hun red mig hvor hun lyttende til mig og fornemmede hvilken tempo jeg gav udtryk for var passende, for jeg ville ikke komme for hurtig - efter et par forskellige stillinger (som tror også hun kunne li) - fik jeg min favorit stillig til sidst, hvor hun selvfølge skulle kneppes bagfra... :razz::wub: 

Jeg gik glad og tilfreds derfra - med glade kindkys - besøger gerne Melinda igen. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...