Hop til indhold

Melinda Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Melinda idag - (God oplevelse) https://annoncelight.dk/showad/269589

Efter et tlf opkald (og ja en meget sød og forsigtig stemme hun havde) og et par sms’er efterfølgende med  Melinda, hvor jeg fik fortalt, hvad jeg gerne ville - kom der hurtig en aftale om tid og sted, hvilket vi begge overholdt til punkt og prikke :!:

Jeg fik meldt min ankomst og blev lukket ind af hende - og konstatere at det var hende på billederne - lejligheden var meget fin - indrettet til formålet ( de er 3 piger ialt, så dog intet til de 2 andre) jeg bemærkede også udfra hendes påklædning at hun nok ikke havde forstået hele indholdet i mine beskeder - men skidt pyt som man siger - det skulle ikke komme an på det :!:

Her er noget af, hvad jeg husker i den tid jeg var der (30min)

- imødekomme - tid til small talk - kærlig - stille på den gode måde - god kemi - vi lå tæt og nussede, som forspil - hun blev naturlig våd efter mine fingre i hendes fisse - ingen tidspres - hun var glad og i balance - vi gav hinanden oral sex (uden gummi) - til sidst dejlig sex, hvor hun hensynsfuld spurgte om jeg var klar til kondom - hun red mig hvor hun lyttende til mig og fornemmede hvilken tempo jeg gav udtryk for var passende, for jeg ville ikke komme for hurtig - efter et par forskellige stillinger (som tror også hun kunne li) - fik jeg min favorit stillig til sidst, hvor hun selvfølge skulle kneppes bagfra... :razz::wub: 

Jeg gik glad og tilfreds derfra - med glade kindkys - besøger gerne Melinda igen. :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.