Hop til indhold
22 cm and thick

SUPER MAYA ODENSE - Lille, petite og super ringe

Recommended Posts

Hej folkens

Søndag aften, liderlig og lidt penge på lomme. Nu skulle der ske noget! Ringede til 123 Thai men de havde lukket. Øv da - ringede til Thai Kropsterapi men de tog ikke telefonen. Øv da - bladrede annoncelight igennem og fandt Super Maya Odense. Ringede til hende og hun tog telefonen. Øv da skulle det senere vise sig.
Lille fin pige med den type billeder der meget vel kunne være ægte. Aftale tidspunkt med hende og fik adressen.
Vel ankommet blev jeg taget imod af en rigtig fin lille kvinde med dejlige former og hun virkede sød. Bad om en halv time og fik at vide at det kostede 600 kr. Fint nok - der stod 700 i annoncen men skulle da ikke klage. Spurgte hvad det inkluderede. Alt alm. svarede hun. 
Kludene af og ned på sengen. Straks tog hun gumme frem og kæmpede med at få det på den helt slappe pik. Superfransk spurgte jeg? Nej, det gav hun ikke... Nå nå tænkte jeg. Fik utroligt nok gummiet monteret og hun begyndte at sutte og det var hun egentlig også ret god til. Plus for det - men som den senere tekst vil vise var det så også et af de MEGET få plusser hun indkasserede. Bad hende vende sig rundt så jeg kunne slikke hende. Men nej, det ville hun ikke. Hmmm det stod der ellers i annoncen. Efter at pikken var suttet rigtigt godt stiv og jeg havde nydt hendes bj ville jeg have hende til at ride. Men tænk - det ville hun heller ikke. Jeg var alt for stor og hun var for lille så kun bj. Kan du så ikke sutte uden gummi? Nej, det ville hun jo ikke. Hmmm kan du så ikke vende dig lidt så jeg kan nå dig og røre lidt? (Hun sad mellem mene spredte ben og suttede) Og gæt så lige om hun ville det? Næææ det ville hun heller ikke. Mit ellers så rolige og overbærende gemyt var ved at blive sat på MEGET hård prøve. Tænkte at hvis jeg skulle have noget ud af det her kunne jeg vist bare lade den gå mens hun suttede inden hun kom i tanke om at det ville hun heller ikke. 
Fik afleveret ladningen i gummiet mens hun suttede. Hun satte sig så lidt tilbage, kiggede på mig og spurgte "done?". Ja gu var jeg færdig, tænkte om jeg skulle bede om en tur mere, der står jo "2 cum" i annoncen. Meeeen - mon dog hun giver det? Hun tog et par vådservietter og fjernede kondomet, tørrede pikken af og kiggede igen på mig. Rejste mig, tog tøjet på og gik min vej. "Bye bye honey, see you" sagde hun da jeg var på vej ud af døren. "No never again" svarede jeg. Og det er en ting jeg med sikkerhed kan sige. Gentagelsesfaktoren er under frysepunktet. Det er faktisk en af de absolut ringeste oplevelser jeg nogen sinde har haft. Har flere gange været ude for piger der mente den har været lidt for stor, men de har da alle forsøgt at tage den. Nogen har så måtte give op. Det er helt ok, de skal jo ikke på nogen måde lide overlast. Men hende her ville på ingen måde så meget som prøve. Og har da aldrig nogen sinde været ude for at man overhovedet ikke måtte røre hende.
Eneste ros hun skal have er at hun var utrolig sød og høflig - når man lige ser bort fra at hun intet gad ud over at sutte pik. Hvis det kan interessere nogen kan jeg fortælle at billederne sagtens kan være ægte, er dog ikke 100 % sikker.

Hvis der er nogen der skulle have fået lyst til at besøge hende svarer jeg gerne uddybende på spørgsmål. ;) Skulle det være gået nogens opmærksomhed forbi kan jeg på ingen måde anbefale hende.

God aften herfra. 

Gå ud og få jeg noget:
FISSE! Dog ikke hos "SUPER MAYA".... Tsk tsk tsk....

https://annoncelight.dk/showad/274962

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Hun (eller hvem det nu er) skriver helt tydeligt superfransk og 2 skud så når hun ikke giver det, er der nok også andre fejl i hendes annonce. ... og nok også hos veninden med det samme menukort. 

Jeg havde ellers også kig på hende her til næste uge da der tilbydes slug og det er min lille fetish. Det tør jeg så ikke løbe an på. 

Jeg må kigge efter et andet ‘offer’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant. 

jeg er så 99% sikker på, at hun har været i København tidligere. 

Den gang optrådte hun under et andet navn, men gav både fransk og dansk - både med og uden... 

Hun har vist været i branchen i flere år...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 14 timer siden:

Trist at hører :( men kan godt li hun har anal for plus 200 kr det tror jeg heller ikk hun er med på så hehe 

Nej sikkert ikke. Reelt synd for hende, for hun virkede ellers sød nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 14 timer siden:

Jeg må kigge efter et andet ‘offer’. 

Giv hende da en chance, måske havde hun bare en dårlig dag... ;) Tsk tsk tsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Har besøgt hende på Nyborgvej for     et par år siden. Typisk rumænsk, ingen nærvær, og de aner ikke hvad de reklamere med. 

Vil nu ikke give dig ret i det er typisk rumænsk. Har haft rigtigt gode oplevelser med rumænske piger. Men måske det er typisk for rumænske piger på den adresse. Mit første besøg der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Giv hende da en chance, måske havde hun bare en dårlig dag... ;) Tsk tsk tsk...

Næppe. Det du skriver om hendes service versus hendes menukort, er jo helt objektivt og sobert. Det stinker af at en alfons har været inde over så det fremstår som om hun giver ydelser hun ikke kan stå inde for. 

Sådan noget vil jeg ikke støtte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en længere historie med Maya,

Jeg husker at jeg mødte hende da hun var helt ny. Det må have været tilbage i '16 eller '17, og jeg har besøgt hende i hvert fald 4-5 gange.

De første to gange var bare helt vanvittigt frække! Hun suttede pik som en drøm, og virkede virkeligt til at nyde hele forestillingen, og kunne virkeligt tage al den pik jeg kunne give hene.

Men jeg tror måske der skete noget på et tidspunkt, for efter de første par gange blev hun fjern, mistænksom og virkede til at være på vagt. Jeg tror hun må have oplevet noget ubehageligt eller lignende. Aner det ikke, men efter den tid var hun ikke den samme. Det er så trist, når der sker sådan noget. Hun var fandme en god pige i starten!

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 12.5.2019 at 19:40:

Hej folkens

Søndag aften, liderlig og lidt penge på lomme. Nu skulle der ske noget! Ringede til 123 Thai men de havde lukket. Øv da - ringede til Thai Kropsterapi men de tog ikke telefonen. Øv da - bladrede annoncelight igennem og fandt Super Maya Odense. Ringede til hende og hun tog telefonen. Øv da skulle det senere vise sig.
Lille fin pige med den type billeder der meget vel kunne være ægte. Aftale tidspunkt med hende og fik adressen.
Vel ankommet blev jeg taget imod af en rigtig fin lille kvinde med dejlige former og hun virkede sød. Bad om en halv time og fik at vide at det kostede 600 kr. Fint nok - der stod 700 i annoncen men skulle da ikke klage. Spurgte hvad det inkluderede. Alt alm. svarede hun. 
Kludene af og ned på sengen. Straks tog hun gumme frem og kæmpede med at få det på den helt slappe pik. Superfransk spurgte jeg? Nej, det gav hun ikke... Nå nå tænkte jeg. Fik utroligt n

Shit det er surt.... Nu nævner du Thai Kropsterapi, ved du om de giver FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 49 minutter siden:

Nu nævner du Thai Kropsterapi, ved du om de giver FP?

Lige akkurat det er et ret så kildent spørgsmål. Læs følgende tråd og afgør selv om du er blevet klogere. ;)


https://www.eroguide.dk/forum/topic/119652-ulai-lukker-forevigt-n%C3%A6sten/

Hvis ellers links virkede... Copy paste eller lignende er løsningen hvis du vil læse det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Lige akkurat det er et ret så kildent spørgsmål. Læs følgende tråd og afgør selv om du er blevet klogere. ;)

 

 

 

Hvis ellers links virkede... Copy paste eller lignende er løsningen hvis du vil læse det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 21 timer siden:

Du besøgte hende simpelthen i går? Med samme ringe resultat?

Nej det var jo så Sonja jeg besøgte :-).....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...