Hop til indhold
frisk fyr nsj

Hvor finder man rigtig god thaimassage ?

Recommended Posts

Kunne være lidt fedt med nogen erfaringer med hvor man får rigtig god thaimassage, uden at man nødvendigvis bliver nødt til at ta et HJ eller BJ eller lignende, men bare ren og skær nyde en omgang dejlig thaimassage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil have rigtig seriøs thaimassage, så skal du besøge Hanna på Strandboulevarden, på Østerbro. Hun er den bedste og mest seriøse jeg kender. Men der får du ikke absolut noget ekstra.

Til gengæld ved hun hvordan man får styr på dine evt. skavanker. Og når hun tager fat, så gør det bare nas. Men det virker. Og efter sådan en tur hos hende, har man slet ikke lyst til noget fy fy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg vil tro, at du har størst chance for at finde det, du søger, i Thailand.

Onslow- HJ er ikke opfundet i Danmark :lol:

Jeg har opsøgt mange forskellige thai massage klinikker i flere forskellige byer i Thailand. Min erfaring er, at hver fjerde, er et rigtigt massage sted, mens resten i praksis klarer både massage, og eventuelt overtryk.

Min ikke-videnskabelige undersøgelse, bygger på besøg i cirka 60 forskellige massageklinikker.

Nogle gange oplevede jeg også, at enkelte massøser, måske de nyforelskede, var meget puritanske. men uanset hvilken leverance-politik den enkelte klinik har, er der stadig et personale, som forsøger at score så meget kasse som muligt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kunne være lidt fedt med nogen erfaringer med hvor man får rigtig god thaimassage, uden at man nødvendigvis bliver nødt til at ta et HJ eller BJ eller lignende, men bare ren og skær nyde en omgang dejlig thaimassage ;)

For folk i Østjylland er der Kai, på Silkeborgvej i Århus. En moden kvinde, som mig bekendt ikke er til hanky panky. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nu kan jeg komme i tanke om mindst tre steder på Silkeborgvej, så hvilken af dem mener du?

Men der er vist nok kun én, som hedder noget med Kai 8-)

Kai Wellness Massage

Silkeborgvej 41

8000 Århus C

Tlf: 40 85 93 21

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Arne det er et af de bedste steder jeg har oplevet, hvor der kun er fokus på massagen

Perkering er nemt i et parkeringshus få hundrede meter væk, eller med s-tog, der er en station tæt på

hannathaimasage.dk

marx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...