Hop til indhold
PrisonDick

lækker trans i vejle

Recommended Posts

så kom min første anmeldelse her på siden. jeg havde fornøjelsen at besæge denne skønhed i midt vejle. og sikke et besøg.hun åbnede døren med et smil og lod mig tjekke hende ud for at se om jeg var tilfreds inden jeg trådte helt ind bag lukked dør. hun kyssede mig blidt og viste hvor jeg kunne hænge jakken før vi bevægede os ind i soveværelset. her satte vi os og vi begyndte at kysse og nusse og mærke lidt på hinanden.så satte hun sig på knæ og tog min pik i munden og slikkede den imens hun kiggede op på mig. jeg rejste mig efter lidt tid og sagde hun skulle ligge sig imens jeg fiskede hendes pik frem. dejligt udstyr helt glat. jeg suttede den godt stiv og slikkede nosser og pik i lang tid før hun spurgte om hun måtte kneppe mig.. jeg lå på ryggen med en pude under hvor hun løftede mine ben og trak gummi og smørelse på og så trængte hun meget forsigtig op i min røv imens vi hele tiden havde øjenkontakt.  da pikken var kommet lidt ind i røven lænede hun sig ned til mig og vi tungekyssede længe imens hun trængte i bund i mig. fuck en følelse .  hun spurgte hvor jeg gerne ville have hendes sperm ig jeg sagde ud over mit ansigt. 

kan kun give mine varmeste anbefalinger til et besøg og må sige at hun ligner billederne rigtig fint. god tyk stiv pik.

https://annoncelight.dk/showad/225263

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...