Hop til indhold
Snuseren

Gp’ere i japan

Recommended Posts

Titlen siger lidt det hele, befinder mig i japan de næste 3 uger. Kommer til at være i osaka, kyoto og tokyo. Så hvis der er nogen af jer der kender til et sted eller en hjemmeside hvor jeg kan prøve noget lokalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuseren skrev, for 2 minutter siden:

Titlen siger lidt det hele, befinder mig i japan de næste 3 uger. Kommer til at være i osaka, kyoto og tokyo. Så hvis der er nogen af jer der kender til et sted eller en hjemmeside hvor jeg kan prøve noget lokalt

Jeg har rejst meget I Japan, Især Tokyo. Det bedste sted i min optik har været https://paradise-inn.net/

Her er du sikker på at få sex med i prisen, alle andre steder kan det blive noget svært med mindre du kan snakke lidt Japansk. Dertil kommer det også at den Japanske lovgivning på området er en smule åndssvag. Et andet sjovt sted hvor du kan få et stripshow og et godt blow er "new hot point" i shinkujkuu.  Det er mest for oplevelsen for den er meget anderledes men virkelig god ;) En fordel hvis du lader som om du kan en smule Japansk der, bare basis ting. Hvis du besøger Paradise inn vil jeg forslå dig at besøge Alice jeg har selv haft fornøjelsen af hende 3-4 gange og hun er bare så fræk i et skole pige kostume. Ellers kan du benytte dig af "Tokyo Hentai Club" Her kommer det dog meget an på dig selv og dine forhandlingsevner med pigen hvis du skal have sex, da hun ikke er forpligtet til at yde det. Det bliver du også informeret om når du snakker med deres salgshold. Jeg har også mange andre steder som jeg kan anbefale hvis det skulle være af interesse.  Samt spise steder og gode fif hvis det er din første gang i Japan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal snart til Japan, er det svært umuligt at bruge engelsk der, læser Japansk gør tingene lettere selvfølgeligt, bare det at rejse rundt er det muligt med engelsk ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dojo skrev, for 17 minutter siden:

Skal snart til Japan, er det svært umuligt at bruge engelsk der, læser Japansk gør tingene lettere selvfølgeligt, bare det at rejse rundt er det muligt med engelsk ? 

Ja det er ingen problem! Japanerne er blevet meget bedre til Engelsk, dog er der stadig mange som ikke er verdensmester til det. Men de vil utroligt gerne hjælpe dig. 

Mit råd vil være at du lære disse 4 ord.  "Ja = Hai. Nej = iie Tak = Arigato ( Dette er den mest basis version af tak) Undskyld = Gomenasai (igen en meget basis version af undskyld) 

Bare det du kan en lille smule betyder at Japanerne åbner meget mere op for dig, og din rejse bliver det federe! 

Men de fleste spisesteder i storbyerne har både Japanske og engelske menu kort. Hvis du rejser mere ud på landet vil det dog blive sværere og sværere at klare sig med engelsk, men ikke umuligt :) 

God tur! Japan er et fantastisk land! 

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været i Japan et par gange inden for de sidste par år. Langt de fleste stedder vil du blive pænt afvist med en venligt "japanese only", men der er flere stedder som er åben for foreigner. Paradise-inn er helt klart et af de bedre, og de har fornylig åbnet en filial i Tokyo, så man ikke længere skal bruge en time på at komme til Yokohama.

Jeg har kun prøvet Paradise-inn en gang, hvor jeg valgte Naomi. Det er nok en af de ringeste gange soapy massage jeg har fået. Lige så snart man kom om på ryggen, var body slide en by i rusland og hun var panisk angst hvergang lillemand kom nærmere end 5 cm. fra himmel porten. Under sex agten var hun meget passiv, men når man bare tog det roligt, var hun meget åben.

Den bedste soapy massage jeg har fået til dato var på det nu lukkede dream7000.com/trendy (Paradise har overtaget lokalerne). Billederne passe slet ikke med pigen, men hun gave en ufattelig god soapy massage, med pussy slide o.s.v. o.s.v o.s.v. Absolut den bedste jeg nogensinde har fået. På sidste tur besøgte jeg en af deres andre filialer, og her fik jeg den absolut ringeste soapy massage jeg nogensinde har fået. Igen passede billederne på ingen måde med pigen, og pigen afviste blankt at yde nogen form for soapymassage. Sex kunne hun heller ikke finde ud af. Hun lå der nærmest som en død karklud.

Jeg har også prøvet kings club. De yder en stortset ligeså god service som Paradise, men paradise er bedre fordi man møder pigerne før man vælger, mens man på de andre stedder skal vælge ud fra billeder.

Der er også en masse hotel delivery, men jeg har ikke prøvet nogen af dem, da de alle kræver telefonisk booking, og det er umuligt at få et Japansk prepaid sim kort (data er nemt at få), og min burner phone virker ikke i Japan.

Vedr. Osaka, så findes der mange hotel delivery, et enkelt soapland (måske flere, men det er kun lykkes mig at finde 1) samt et par gader med vindues bordeller. Flere af de guides jeg fandt på nettet for at finde vindues bordellerne er direkte misvisende. Jeg tvivler på at dem som har skrevet dem nogensinde har besøgt Osaka. En af guidesne sender dig direkte i den forkerte retning når du kommer op fra subwayen.

Et tip vedr. tog systemet i Japan. Hvis du er i tvivl om hvilken billet du skal købe, så køb den billigste du kan få. Den giver dig adgang til toget, og når du når frem er der automater før exit gaten hvor du kan betale det manglende beløb. Du stikker bare billetten i automaten og den fortæller dig hvor meget du skylder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været i Japan et par gange inden for de sidste par år. Langt de fleste stedder vil du blive pænt afvist med en venligt "japanese only", men der er flere stedder som er åben for foreigner. Paradise-inn er helt klart et af de bedre, og de har fornylig åbnet en filial i Tokyo, så man ikke længere skal bruge en time på at komme til Yokohama.

Jeg har kun prøvet Paradise-inn en gang, hvor jeg valgte Naomi. Det er nok en af de ringeste gange soapy massage jeg har fået. Lige så snart man kom om på ryggen, var body slide en by i rusland og hun var panisk angst hvergang lillemand kom nærmere end 5 cm. fra himmel porten. Under sex agten var hun meget passiv, men når man bare tog det roligt, var hun meget åben.

Den bedste soapy massage jeg har fået til dato var på det nu lukkede dream7000.com/trendy (Paradise har overtaget lokalerne). Billederne passe slet ikke med pigen, men hun gave en ufattelig god soapy massage, med pussy slide o.s.v. o.s.v o.s.v. Absolut den bedste jeg nogensinde har fået. På sidste tur besøgte jeg en af deres andre filialer, og her fik jeg den absolut ringeste soapy massage jeg nogensinde har fået. Igen passede billederne på ingen måde med pigen, og pigen afviste blankt at yde nogen form for soapymassage. Sex kunne hun heller ikke finde ud af. Hun lå der nærmest som en død karklud.

Jeg har også prøvet kings club. De yder en stortset ligeså god service som Paradise, men paradise er bedre fordi man møder pigerne før man vælger, mens man på de andre stedder skal vælge ud fra billeder.

Der er også en masse hotel delivery, men jeg har ikke prøvet nogen af dem, da de alle kræver telefonisk booking, og det er umuligt at få et Japansk prepaid sim kort (data er nemt at få), og min burner phone virker ikke i Japan.

Vedr. Osaka, så findes der mange hotel delivery, et enkelt soapland (måske flere, men det er kun lykkes mig at finde 1) samt et par gader med vindues bordeller. Flere af de guides jeg fandt på nettet for at finde vindues bordellerne er direkte misvisende. Jeg tvivler på at dem som har skrevet dem nogensinde har besøgt Osaka. En af guidesne sender dig direkte i den forkerte retning når du kommer op fra subwayen.

Et tip vedr. tog systemet i Japan. Hvis du er i tvivl om hvilken billet du skal købe, så køb den billigste du kan få. Den giver dig adgang til toget, og når du når frem er der automater før exit gaten hvor du kan betale det manglende beløb. Du stikker bare billetten i automaten og den fortæller dig hvor meget du skylder.

Sjovt at der kan være så stor forskel på servicen. Alice yde nemlige en helt fantastisk soapy massage nemlig også med "pussy slide" og en dejlig omgang btb. Træls at der er så mange af de "Japanese only" steder men har dog fundet ud af du kommer ind de fleste steder hvis bare du kan snakke lidt japansk ;) 

Lige en hurtig tilføjelse til dit tog tip. Tror du ikke han vil være bedre tjent med enten at pasmo eller suica kort? Så skal han trodsalt bare fylde den op engang imellem og de virker over alt. Samt i mange butikker og vending machines. plus det depot han skal sætte ind for han tilbage sammen med evt. indestående beløb når han aflevere kortet ved afrejse igen? 

Bare en tanke. 

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ham den unge skrev, den 12.5.2019 at 15:44:

Sjovt at der kan være så stor forskel på servicen. Alice yde nemlige en helt fantastisk soapy massage nemlig også med "pussy slide" og en dejlig omgang btb. Træls at der er så mange af de "Japanese only" steder men har dog fundet ud af du kommer ind de fleste steder hvis bare du kan snakke lidt japansk ;)

Det er vel meget naturligt at der er forskel på pigerne. Det som irriter mig er at der er så stor forskel på de billeder man får forvist og den pige man møder.

Det lykkes mig faktisk at komme ind på et Japanese only sted sidste gang, også uden at kunne tale Japansk. Men ellers giver jeg dig ret. Det er træls specielt fordi de stedder ofte har forskellige temaer som kunne være interessante at udforske.

Ham den unge skrev, den 12.5.2019 at 15:44:

Sjovt at der kan være så stor forskel på servicen. Alice yde nemlige en helt fantastisk soapy massage nemlig også med "pussy slide" og en dejlig omgang btb. Træls at der er så mange af de "Japanese only" steder men har dog fundet ud af du kommer ind de fleste steder hvis bare du kan snakke lidt japansk ;) 

Lige en hurtig tilføjelse til dit tog tip. Tror du ikke han vil være bedre tjent med enten at pasmo eller suica kort? Så skal han trodsalt bare fylde den op engang imellem og de virker over alt. Samt i mange butikker og vending machines. plus det depot han skal sætte ind for han tilbage sammen med evt. indestående beløb når han aflevere kortet ved afrejse igen? 

Bare en tanke. 

I Tokyo bruger jeg altid 24-72 timers tokyo metro pass eller hvad det nu er det hedder samt enkelt billetter til de få tog ture som det ikke dækker. Kortet giver fri adgang til alle Tokyo Metro og Toei subway tog i 24, 48 eller 72 timer. Man kan kun købe det som turist (skal forvise pas med indrejse stempel). Det kan købes i lufthavnen og på de fleste subway stationer. 72 timer koster 1500 Yen såvidt jeg husker. Det kan også købes sammen med lufthavns forbindelses tog. I betragtning af at selv en kort subway tur hurtigt løber op i 500 Yen hvis man skal skifte mellem Tokyo og Toei undervejs, kan metro kortet hurtigt betale sig.

Pasmo og Suica kortne har jeg ikke sat mig ind i. De var ikke tilgængelige for tourister da jeg første gang var i Japan.

På min sidste tur købte jeg et 3 dages Greater Tokyo pass. Det giver adgang til en lang rækker tog forbindelser ind og ud af Tokyo samt Tokyo og Toei subway. Tror faktisk kun at det er JR linier som ikke er dækket. Det er dog besværligt at købe og bruge. Det kan kun købes på udvalgte Tokyo Metro stationer, og når man bruger det skal man gå til de bemandede gates og vise det. 3 ud af 4 kendte de det umiddelbart ikke, men efter en hurtig kontrol af billetten det kunne jeg passer. 3 gange måtte de kalde på hjælp, og 1 gang måtte de ringe efter hjælp. Ingen af gangene tog det dog mere end 2 min. før jeg kunne passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...