Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 Nogen gper som gør i overnatninger på hotel? Skal noget forretning og kunne være fedt at slappe lidt af med selvskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Maj, 2019 Måske en god ide at du er mere specifik i din søgning - hvilke ønsker har du til kvinden? Prøv evt at kontakte de kvinder du er tiltrukket af og hør dem efter. Rigtig god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 11. Maj, 2019 (edited) Energy skrev, for 14 minutter siden: Nogen gper som gør i overnatninger på hotel? Skal noget forretning og kunne være fedt at slappe lidt af med selvskab Måske du skulle søge under det område du er i Fyn Jylland eller Sjælland Redigeret 11. Maj, 2019 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 11. Maj, 2019 Kunne også være en god idé at fortælle, hvor du skal på forretningsrejse just a thought ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 MizzAnne skrev, for 4 minutter siden: Kunne også være en god idé at fortælle, hvor du skal på forretningsrejse just a thought ... Nå ja. Det er i Vejle () 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 Altså søger gfe. Også bare hygge og selvskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Maj, 2019 Energy skrev, for 17 minutter siden: Nogen gper som gør i overnatninger på hotel? Skal noget forretning og kunne være fedt at slappe lidt af med selvskab Selvskab? Er det et skab, der kan stå selv? Du må være mere præcis med hensyn til, hvor du ønsker mødet. Er det i Jylland, eller er det på Sjælland? Eller måske på Bornholm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 11. Maj, 2019 Du kan jo bede administrator om at flytte din tråd over i Jylland - søger så tænker jeg, at det nok går stærkt... evt. nævne, hvad du lige leder efter - alder, udseende, evner og ønsker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 11. Maj, 2019 Du plejer da at være bedre orienteret i dit område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 Bamse skrev, for 10 minutter siden: Du plejer da at være bedre orienteret i dit område Længe siden jeg har besøgt gp. Har haft en fast thai som har klaret opgaven. Så søger noget nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tran sussie 2 Skrevet 11. Maj, 2019 If you looking fore lady boy can say Salai in chp if you will have nice time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 11. Maj, 2019 Hvornår er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 AmandaCassiopeia skrev, for 1 minut siden: Hvornår er det? Nu på tirsdag i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 11. Maj, 2019 Energy skrev, Lige nu: Nu på tirsdag i Vejle. Der er jeg hjemme på Djævleøen. Kunne være fint hvis det passede med når jeg er i Jylland. Håber du finder en dejlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2019 AmandaCassiopeia skrev, Lige nu: Der er jeg hjemme på Djævleøen. Kunne være fint hvis det passede med når jeg er i Jylland. Håber du finder en dejlig kvinde Ok. Ja det kunne være hyggeligt og tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg