Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
ÅbyhøjMand skrev, Lige nu:

Kære alle 

Har nogen erfaringer med hende her?

https://annoncelight.dk/showad/272764

Hun ser ganske sød ud.

På forhånd tak for hjælpen. 

Syntes at have set en tråd herinde og positiv med hende og sorry hvis jeg husker forkert :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

Syntes at have set en tråd herinde og positiv med hende og sorry hvis jeg husker forkert :rolleyes:

Tak, Thaimig, lyder lovende. Har desværre ikke lige fundet noget, men det kan jo også skyldes den lidt upræcise søgefunktion på siden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
ÅbyhøjMand skrev, for 3 minutter siden:

Tak, Thaimig, lyder lovende. Har desværre ikke lige fundet noget, men det kan jo også skyldes den lidt upræcise søgefunktion på siden. :)

Ja Ok, og nogen gange (for mig) fungerer ønskehjernen bedre end klæbehjernen :rolleyes: 

Specielt når man aldrig kan finde limen, nå men smuk er hun :wub:

Good Luck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg har været ved hende i Aalborg. Hun er lige ud af landevejen ikke noget pjat med hende, Hun begyndte uden videre at give mig blow uden gummi uden den mindste opfordring og m.h.t. selve sexen, er det mit indtryk, at intet ville være fremmet for hende. Ikke at jeg er til det mere avancerede og bad om noget ud over almindeligt husmandssex. En sød og jævn oplevelse. Ikke dårligt og heller ikke helt op at ringe. Gentagelse ja måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 26 minutter siden:

Hej. Jeg har været ved hende i Aalborg. Hun er lige ud af landevejen ikke noget pjat med hende, Hun begyndte uden videre at give mig blow uden gummi uden den mindste opfordring og m.h.t. selve sexen, er det mit indtryk, at intet ville være fremmet for hende. Ikke at jeg er til det mere avancerede og bad om noget ud over almindeligt husmandssex. En sød og jævn oplevelse. Ikke dårligt og heller ikke helt op at ringe. Gentagelse ja måske.

Det er bare god info, Der Alte. 1000 tak for dit bidrag! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa 

har også besøgt hende i Ålborg. Hun er virkelig sød og dejligt stram ....god kysser.  Eneste minus er at man er nød til at besøge hende 2 gange. Og begge gange sød og fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...