Hop til indhold
Guest BM29

Domina Ingrid ?

Recommended Posts

Guest BM29

Er der nogen der kan bekræfte at hun endegyldigt er  stoppet i Tåstrup ? 

Hun annoncerer stadig på de forskellige sites, mens Madame Iris har udsendt en besked om at hun er stoppet . 

https://annoncelight.dk/showad/206043

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
DickTheMan skrev, 1 time siden:

Hun er i Hvidovre nu

Findes der BDSM faciliteter i Hvidovre ????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Findes der BDSM faciliteter i Hvidovre ????

 

Du kender hende da ? Hvorfor  så ikke spørge hende selv. “ Gå da til hovedet i stedet for at at gå til røven “ 

Hun findes mig bekendt også herinde

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Undskyld jeg spurgte ? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@BM29 du skal da ikke undskylde, hvis du har grund til at spørge ud i dette forum. Måske du har dine grunde. Og så kan Illona godt stikke piben ind

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Madame Illona skal jo kommentere hver eneste indlæg jeg laver ? Hun opfatter sig åbenbart som selvudnævnt Co-admin her på siden ?

 

Hvis hun vidste hvor mange penge jeg har lagt i Villa Bella, og egentlig havde planlagt at lægge i fremtiden  ville hun måske stikke piben lidt ind ? 

Som hun opfører sig her er der ingen tvivl om at jeg har lagt min sidste krone i det hus - der er heldigvis andre skorstene der ryger. 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Undskyld jeg blander mig, Domina Ingrid annoncerer stadig og der er både telefonnummer og en mail adr. , så det det skulle vel ikke være så svært at få svar på hvor hun kan træffes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Flax skrev, for 57 minutter siden:

Undskyld jeg blander mig, Domina Ingrid annoncerer stadig og der er både telefonnummer og en mail adr. , så det det skulle vel ikke være så svært at få svar på hvor hun kan træffes.

Undskyld jeg ødelagde din weekend med dette indlæg . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
BM29 skrev, for 29 minutter siden:

Undskyld jeg ødelagde din weekend med dette indlæg . 

Du behøver ikke at undskylde, jeg har haft en fin weekend hvorfor skulle det kunne ødelægge min weekend?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
BM29 skrev, den 12.5.2019 at 20:57:

Madame Illona skal jo kommentere hver eneste indlæg jeg laver ? Hun opfatter sig åbenbart som selvudnævnt Co-admin her på siden ?

 

Hvis hun vidste hvor mange penge jeg har lagt i Villa Bella, og egentlig havde planlagt at lægge i fremtiden  ville hun måske stikke piben lidt ind ? 

Som hun opfører sig her er der ingen tvivl om at jeg har lagt min sidste krone i det hus - der er heldigvis andre skorstene der ryger. 

Det er jo dit frie valg. Vi andre må gerne besøge Madame Illona, ikk' ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Lasse123 skrev, for 5 timer siden:

Det er jo dit frie valg. Vi andre må gerne besøge Madame Illona, ikk' ?

Gerne ..... 

  :) 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
BM29 skrev, 1 time siden:

Gerne ..... 

:) 

Jeg kan kun tro, at du går glip af noget.

Redigeret af Lasse123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Rooster skrev, for 1 time siden:

@BM29 og @Madame Illona jeg opfordre jer til at holde jer fra hinanden fremadrettet her på EG. 

Og jeg vil opfordre @Madame Illona til at stoppe alle hendes ( negative ) kommentaraer til mine indlæg her på EG . 

Så lover jeg så til gængæld at jeg nok skal holde mig laaaangt væk fra Villa Bella i fremtiden . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi gider ikke mere fnidder i denne tråd, så sætter låsen på.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...