Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

nu er min båd ankommet til den sydlige position

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Så snart flyver jeg ned til den og vil sejle rundt i Middelhavet og måske jeg kan date lidt blandt de lækre unge kvinder der hvor jeg skal opholde mig et stykke tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Alkoholikeren skrev, for 39 minutter siden:

Så snart flyver jeg ned til den og vil sejle rundt i Middelhavet og måske jeg kan date lidt blandt de lækre unge kvinder der hvor jeg skal opholde mig et stykke tid. 

Er slet ikke misundelig, jeg vil bare hellere være hjemme i kulden, uden piger :P

Nå men rigtig go tur, nåh-ja, hvis du passerer Thailand undervejs, send lige en sms :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Thaimig skrev, for 5 minutter siden:

Er slet ikke misundelig, jeg vil bare hellere være hjemme i kulden, uden piger :P

Nå men rigtig go tur, nåh-ja, hvis du passerer Thailand undervejs, send lige en sms :rolleyes:

takker, men så langt væk fra Grækenland komme jeg nu ikke, i 17 var jeg i Australien, der lejede jeg en båd og fik et par kvindelige gaster, og et par sex dates på land da jeg cruisede nord/syd Queensland og NSW, men også for langt til Thailand - men tak for invitationen og fortsat godt ophold i "Siam"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

takker, men så langt væk fra Grækenland komme jeg nu ikke, i 17 var jeg i Australien, der lejede jeg en båd og fik et par kvindelige gaster, og et par sex dates på land da jeg cruisede nord/syd Queensland og NSW, men også for langt til Thailand - men tak for invitationen og fortsat godt ophold i "Siam"

Sig mig engang, lever du blot Livet, og lader os andre være foruden, ja undskyld min ringe humor :D

Som HCA skrev for alt for længe siden, At rejse, er at leve :D ja tænk, han vidste bedre, dengang

end vores Politiker ved idag, ja undskyld, afsporing, men fortsat, go tur :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak, ja jeg lever livet, har knoklet mig op fra bunden på vestegnen, og er nu så privilegeret at jeg ikke behøver at tælle penge, men kan blot bruge, og ja jeg bruger da lidt tid på frivilligt arbejde, blandt andet med børn unge og deres uddannelse.. har lige brugt 50.000 på at uddanne mig til coach..(kognitiv systemisk) så nu trænge rjeg til lidt ferie og fi..e.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Nå, her er forklaringen så: Jeg har i et stykke tid savnet min Larsen 28. Den er simpelthen forsvundet fra sin fortøjningsplads. Er det noget, du kender nærmere til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej jeg sejler swan 50 - så din larsen 28 (fin båd) er måske "adopteret" af læger uden grænser, og er fyldt med muhammedanere og kaffere på vej til Europa, håbe rdu får den hel tilbage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden:

Nej jeg sejler swan 50 - så din larsen 28 (fin båd) er måske "adopteret" af læger uden grænser, og er fyldt med muhammedanere og kaffere på vej til Europa, håbe rdu får den hel tilbage :) 

Så havde det da været bedre, hvis Zornig havde hugget den og med den belemret svenskerne med flere migranter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Så havde det da været bedre, hvis Zornig havde hugget den og med den belemret svenskerne med flere migranter.

ja måske vi må bruge både til at tømme Danmark og sende dem vi ikke vil have til Sverige - kan du se "Dunkerque/Dunkirk" 1940 for dig - Og Svensker kan så løfte hvad den gæve Oluf Palme mente med "humanistisk stormagt" - ren win win..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...