Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Maj, 2019 Så snart flyver jeg ned til den og vil sejle rundt i Middelhavet og måske jeg kan date lidt blandt de lækre unge kvinder der hvor jeg skal opholde mig et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Maj, 2019 Alkoholikeren skrev, for 39 minutter siden: Så snart flyver jeg ned til den og vil sejle rundt i Middelhavet og måske jeg kan date lidt blandt de lækre unge kvinder der hvor jeg skal opholde mig et stykke tid. Er slet ikke misundelig, jeg vil bare hellere være hjemme i kulden, uden piger Nå men rigtig go tur, nåh-ja, hvis du passerer Thailand undervejs, send lige en sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Maj, 2019 Thaimig skrev, for 5 minutter siden: Er slet ikke misundelig, jeg vil bare hellere være hjemme i kulden, uden piger Nå men rigtig go tur, nåh-ja, hvis du passerer Thailand undervejs, send lige en sms takker, men så langt væk fra Grækenland komme jeg nu ikke, i 17 var jeg i Australien, der lejede jeg en båd og fik et par kvindelige gaster, og et par sex dates på land da jeg cruisede nord/syd Queensland og NSW, men også for langt til Thailand - men tak for invitationen og fortsat godt ophold i "Siam" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Maj, 2019 Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: takker, men så langt væk fra Grækenland komme jeg nu ikke, i 17 var jeg i Australien, der lejede jeg en båd og fik et par kvindelige gaster, og et par sex dates på land da jeg cruisede nord/syd Queensland og NSW, men også for langt til Thailand - men tak for invitationen og fortsat godt ophold i "Siam" Sig mig engang, lever du blot Livet, og lader os andre være foruden, ja undskyld min ringe humor Som HCA skrev for alt for længe siden, At rejse, er at leve ja tænk, han vidste bedre, dengang end vores Politiker ved idag, ja undskyld, afsporing, men fortsat, go tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Maj, 2019 Tak, ja jeg lever livet, har knoklet mig op fra bunden på vestegnen, og er nu så privilegeret at jeg ikke behøver at tælle penge, men kan blot bruge, og ja jeg bruger da lidt tid på frivilligt arbejde, blandt andet med børn unge og deres uddannelse.. har lige brugt 50.000 på at uddanne mig til coach..(kognitiv systemisk) så nu trænge rjeg til lidt ferie og fi..e. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Maj, 2019 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Så snart flyver jeg ned til den og vil sejle rundt i Middelhavet og måske jeg kan date lidt blandt de lækre unge kvinder der hvor jeg skal opholde mig et stykke tid. Nå, her er forklaringen så: Jeg har i et stykke tid savnet min Larsen 28. Den er simpelthen forsvundet fra sin fortøjningsplads. Er det noget, du kender nærmere til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Maj, 2019 Nej jeg sejler swan 50 - så din larsen 28 (fin båd) er måske "adopteret" af læger uden grænser, og er fyldt med muhammedanere og kaffere på vej til Europa, håbe rdu får den hel tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Maj, 2019 Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden: Nej jeg sejler swan 50 - så din larsen 28 (fin båd) er måske "adopteret" af læger uden grænser, og er fyldt med muhammedanere og kaffere på vej til Europa, håbe rdu får den hel tilbage Så havde det da været bedre, hvis Zornig havde hugget den og med den belemret svenskerne med flere migranter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Maj, 2019 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Så havde det da været bedre, hvis Zornig havde hugget den og med den belemret svenskerne med flere migranter. ja måske vi må bruge både til at tømme Danmark og sende dem vi ikke vil have til Sverige - kan du se "Dunkerque/Dunkirk" 1940 for dig - Og Svensker kan så løfte hvad den gæve Oluf Palme mente med "humanistisk stormagt" - ren win win.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg