Vandmanden82 49 Skrevet 10. Maj, 2019 Så faldt valget (se tidligere tråd) og den “heldige” vinder blev Emily i Esbjerg. https://annoncelight.dk/showad/268034 rigtig smuk lille tynd pige med små naturlige bryster. Billederne er af hende. jeg valgte en time, startede ud med blow uden kondom (er includeret når man køber en time) derefter ville hun op og ride men ombestemte sig for sagde change possition inden den var inde. Prøvede missionæren men fandt hurtigt ud af at den måske var for stor til hende, for hun blev ved med at holde benene så jeg ikke kunne komme særligt dybt, og sådan fandt jeg også ud af hun barberer lårene, for det var næsten som at køre mod sandpapir Men ellers en rigtig sød og smuk pige. Hvis man er til små tynde teen-piger, så er det et godt valg. En anbefaling herfra 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 26. Juli, 2019 Var forbi Emy/Emily for nylig (link til hendes nye annonce her) - på en pæn, diskret adresse i Esbjerg - i en stor, lys og ren lejlighed. Varmen var (næsten) en showstopper, men fik en rigtig god service af en smuk, smilende, petit og imødekommende pige. Jeg skal da tilbage til hende en dag hvor temperaturen er mere egnet til de fysiske udfoldelser på lagnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2962 Skrevet 26. Juli, 2019 BB Man skrev, for 9 timer siden: Var forbi Emy/Emily for nylig (link til hendes nye annonce her) - på en pæn, diskret adresse i Esbjerg - i en stor, lys og ren lejlighed. Varmen var (næsten) en showstopper, men fik en rigtig god service af en smuk, smilende, petit og imødekommende pige. Jeg skal da tilbage til hende en dag hvor temperaturen er mere egnet til de fysiske udfoldelser på lagnet. Jeg kan også anbefale hende. Meget lækker teen girl. Fair priser. 600 kr. for 30 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 31. Juli, 2019 Vandmanden82 skrev, den 10/5/2019 at 20:42: hun blev ved med at holde benene så jeg ikke kunne komme særligt dybt, og sådan fandt jeg også ud af hun barberer lårene, for det var næsten som at køre mod sandpapir Nøjagtigt som jeg skrev i min anmeldelse fra Odense. Har aldrig prøvet at mærke at en pige havde skægstubbe overalt på benene som kradsede sådan. Ærgeligt da hun ellers er lækker nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 409 Skrevet 6. August, 2019 Hvor godt er hendes franske? (Uden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 7. August, 2019 Vandmanden82 skrev, den 10.5.2019 at 20:42: Så faldt valget (se tidligere tråd) og den “heldige” vinder blev Emily i Esbjerg. https://annoncelight.dk/showad/268034 rigtig smuk lille tynd pige med små naturlige bryster. Billederne er af hende. jeg valgte en time, startede ud med blow uden kondom (er includeret når man køber en time) derefter ville hun op og ride men ombestemte sig for sagde change possition inden den var inde. Prøvede missionæren men fandt hurtigt ud af at den måske var for stor til hende, for hun blev ved med at holde benene så jeg ikke kunne komme særligt dybt, og sådan fandt jeg også ud af hun barberer lårene, for det var næsten som at køre mod sandpapir Men ellers en rigtig sød og smuk pige. Hvis man er til små tynde teen-piger, så er det et godt valg. En anbefaling herfra Hvor stor er du siden hun næsten satte en stopper for legen :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg