Permedfler 157 Skrevet 10. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/264266 Mvh. PMF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 164 Skrevet 10. Maj, 2019 Prøv at søg på barbie25 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 10. Maj, 2019 Permedfler skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/264266 Mvh. PMF Ak ja 64 indlæg, og novice, og vejledning for efterlysninger, er en by i Rusland. Prøv at søge på din overskrift, den giver mere end 16.000 resultater. Med venlig hilsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 11. Maj, 2019 Benjamin skrev, den 10.5.2019 at 20:55: Ak ja 64 indlæg, og novice, og vejledning for efterlysninger, er en by i Rusland. Prøv at søge på din overskrift, den giver mere end 16.000 resultater. Med venlig hilsen Oh, du alvidende orakel. Belær mig venligst om, hvordan jeg så skal gøre. Jeg skriver Esbjerg i overskriften, og derefter linker jeg til selve annoncen i teksten. Skulle jeg have skrevet "smuk ung slank dansk sexkilling, Esbjerg" i overskriften? Det bliver du vel ikke meget klogere af. I stedet for et så nedladende svar, så kunne du jo komme med et godt råd i stedet, så jeg ikke laver samme fejl igen og ødelægger endnu en dag for dig. Mvh. PMF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 12. Maj, 2019 Du ku' jo også ha' skrevet "Barbie25 i Esbjerg" i overskriften.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 12. Maj, 2019 Permedfler skrev, for 7 timer siden: Oh, du alvidende orakel. Belær mig venligst om, hvordan jeg så skal gøre. Jeg skriver Esbjerg i overskriften, og derefter linker jeg til selve annoncen i teksten. Skulle jeg have skrevet "smuk ung slank dansk sexkilling, Esbjerg" i overskriften? Det bliver du vel ikke meget klogere af. I stedet for et så nedladende svar, så kunne du jo komme med et godt råd i stedet, så jeg ikke laver samme fejl igen og ødelægger endnu en dag for dig. Mvh. PMF Du ødelægger skam ikke min dag, selv ikke med dit hovne og bedrevidende svar, for du gør jo det helt rigtige ikke sandt? Til trods for 64 indlæg, så laver du en efterlysning, som ikke efterlever, hvad administratorerne anbefaler. Så snart du trykker på strengen til en efterlysning, så står der i højre hjørne en vejledning på, hvordan administratorerne gerne vil have en efterlysning udformes. Du behøver ikke læse hele vejledningen, men kan nøjes med at se overskriften: "Skriv pigens navn og by i overskriften" I linket til pigen står tydeligt, hvad hun kalder sig. Det betyder, at overskriften burde have været: Barbie25 Esbjerg Tænkt at det er så svært efter 64 indlæg. Med venlig hilsen 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 12. Maj, 2019 (edited) Permedfler skrev, for 8 timer siden: Oh, du alvidende orakel. Belær mig venligst om, hvordan jeg så skal gøre. Jeg skriver Esbjerg i overskriften, og derefter linker jeg til selve annoncen i teksten. Skulle jeg have skrevet "smuk ung slank dansk sexkilling, Esbjerg" i overskriften? Det bliver du vel ikke meget klogere af. I stedet for et så nedladende svar, så kunne du jo komme med et godt råd i stedet, så jeg ikke laver samme fejl igen og ødelægger endnu en dag for dig. Mvh. PMF Jeg synes du gør det godt. Der er et link i din efterlysning samt bynavn i overskriften. Hvis det ikke er godt nok til den samling umodne og uhjælpelige CURLINGBØRN, der hærger dette site, kan du egentlig ikke gøre så meget mere. Udover at give tilbage af samme skuffe, som du også gør. Ja - kønt bliver det ikke... Men det er åbenbart sådan de gerne vil have det, de der curlingbørn. Desværre kan jeg ikke lige hjælpe dig med tips om pigen. Håber det går alligevel Redigeret 12. Maj, 2019 af lovingboobs Tilføjelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 12. Maj, 2019 lovingboobs skrev, for 11 minutter siden: Jeg synes du gør det godt. Der er et link i din efterlysning samt bynavn i overskriften. Hvis det ikke er godt nok til den samling umodne og uhjælpelige CURLINGBØRN, der hærger dette site, kan du egentlig ikke gøre så meget mere. Udover at give tilbage af samme skuffe, som du også gør. Ja - kønt bliver det ikke... Men det er åbenbart sådan de gerne vil have det, de der curlingbørn. Fantastisk, at du synes, at vejledningen i Efterlysninger fra @Stabilizer er beregnet for Curlingbørn, og ikke for at gøre tråden mere overskuelig. Fantastisk, at du synes, at undertegnede samt f.eks. @Jernsvinet, @Borende X, @Vendelboen og @Cthulhu, hører til: "Den samling umodne og uhjælpelige CURLINGBØRN, der hærger dette site". Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 12. Maj, 2019 Benjamin skrev, for 3 timer siden: Du ødelægger skam ikke min dag, selv ikke med dit hovne og bedrevidende svar, for du gør jo det helt rigtige ikke sandt? Til trods for 64 indlæg, så laver du en efterlysning, som ikke efterlever, hvad administratorerne anbefaler. Så snart du trykker på strengen til en efterlysning, så står der i højre hjørne en vejledning på, hvordan administratorerne gerne vil have en efterlysning udformes. Du behøver ikke læse hele vejledningen, men kan nøjes med at se overskriften: "Skriv pigens navn og by i overskriften" I linket til pigen står tydeligt, hvad hun kalder sig. Det betyder, at overskriften burde have været: Barbie25 Esbjerg Tænkt at det er så svært efter 64 indlæg. Med venlig hilsen Nu var det jo dig, der startede med et nedladende svar!! Jeg påstår ikke, at jeg gør det rigtige, men derfor ville det jo netop være rart, hvis du kunne hjælpe mig på rette vej ved vejledning i stedet for at svare på den måde. Til gengæld skal du have stor ros for dit sidste svar. Det giver god mening, og der kan jeg sagtens se din pointe. Jeg har ikke fået læst reglerne/rådene for udformning af efterlysning (og vidste ikke, den fandtes), så jeg gjorde, hvad jeg troede fungerede og gav bedst mening. Om jeg har 64 eller 128 indlæg, gør vel ikke, at jeg ikke kan bruge gode råd? Fortsat god søndag og tak for hjælpen trods alt. Mvh. PMF 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. Maj, 2019 (edited) Benjamin skrev, den 10.5.2019 at 20:55: Ak ja 64 indlæg, og novice, og vejledning for efterlysninger, er en by i Rusland. Prøv at søge på din overskrift, den giver mere end 16.000 resultater. Med venlig hilsen Okay..nu plejer jeg jo at være en af de personer der altid slår et slag for det med overskrifter, men forstår nu ikke helt hvad problemet med trådstarters overskrift skulle være ? Han skriver jo hvilken by det drejer sig om, og når man så går ind på hans tråd fordi man jo bor i Esbjerg og synes det måske kunne være interessant, så har han da også vedlagt et link direkte til den person han efterlyser, så kan ikke rigtigt i dette tilfælde se hvorfor han skal have "hak i tuden" over hans tråd. den er jo i bund og grund helt ok, også selv om hendes navn jo ikke lige er nævnt direkte i overskrift. PS: Venter nu også spændt på at høre om nogen har info vedr hende, for har da selv luret på hendes annonce flere gange Redigeret 12. Maj, 2019 af youngatheart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg