Hop til indhold
Guest Aros

Dejlige Tascha

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg havde erfaret, at en dansk flot chokoladebrun ung pige ville komme til Århus.

https://annoncelight.dk/showad/256714

Via mail fik jeg kontakt til hende, og fik aftalt en tid.

Stedet er en nydelig lejlighed på Århus Ø, og der er kommet godt med parkerings-pladser nu, så intet problem med det (mere).

Jeg havde set frem til at møde Tascha, der havde nogle på forhånd positive ting i sig, som jeg synes løs positive (store ægte bryster og flot chokolade-brun).

Tascha er en utrolig sød pige, og meget køn. Den angivne alder på 24 år lyder realistisk.

Jeg havde via mail aftalt et lille rollespil, som Tascha fuldt ud var med på og det forløb helt igennem perfekt, ligesom hun i min verden er noget nær det perfekte. Hun er flot, venlig, imødekommende, flotte ægte bryster og flot krop, og en smuk chokoladebrun hud. Hun er meget obs på hvad man synes er rart, er meget medlevende og i det hele taget en super-pige.

Og har du som jeg en lille forkærlighed for ægte bryster, der gerne må være lidt store, så lever hun fuldt ud op til dette.

Hun er normalt at finde på Mon Cherie, men havde valgt at gæste Århus.  https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-kopi-af-vibe

Som jeg sagde til hende, at jeg håbede hun kom igen, for så vil jeg bestemt meget gerne besøge hende igen.Hun svarede, at hun så håbede at se mig igen næste gang hun kom til Århus, så der er heldigvis håb om et gensyn.

Efter besøgt, slog jeg et smut forbi Havnens Perle, som er "legendarisk" for mange århusianere og ligger tæt på der hvor jeg besøgte hende. Stedet er bl.a. kendt for deres bøfsandwich, som tidligere har givet stedet anerkelendelse. Det blev til en Görlitzer bøfsandwich, jeg spiste dog ikke helt op, men det skyldes ikke at det ikke smagte godt, det smagte i den grad godt, men jeg kunne ikke få en bid mere ned ganske enkelt.

Nå først blev jeg lidt "tømt" og så "fyldte jeg mig selv op igen", :D og så rullede bilen hjemad. 

Tascha kan bestemt anbefales, jeg tror ikke, man kan gå skuffet fra et besøg hos hende. Hun er her vist kun til i morgen denne gang.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tascha er fantastisk sød og dejlig - jeg havde selv en vidunderlig halv time med hende i går. Måske den bedste GFE jeg nogensinde har fået hos en GP<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. 

Og fremragende kombi med Havnens Perle. Har ikke været forbi i 2019, endnu. 

En optimal dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
DonX skrev, for 7 timer siden:

Tascha er fantastisk sød og dejlig - jeg havde selv en vidunderlig halv time med hende i går. Måske den bedste GFE jeg nogensinde har fået hos en GP<3

Ja, hun er lidt unik ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Statham skrev, for 7 timer siden:

Og fremragende kombi med Havnens Perle. Har ikke været forbi i 2019, endnu. 

En optimal dag :)

Ja, bestemt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig disse herre, hun er simpelhen fantastisk, havde selv fornøjelsen med hende i fredages.kunne da håbe hun kommer igen til Århus, gerne snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thomson skrev, for 16 minutter siden:

Kan kun tilslutte mig disse herre, hun er simpelhen fantastisk, havde selv fornøjelsen med hende i fredages.kunne da håbe hun kommer igen til Århus, gerne snart.

Jeg må indrømme, at jeg "kom til" at have fornøjelsen igen lørdag, så både fredag og lørdag for mig :rolleyes:

Håber bestemt også på et gensyn, selvom det vil koste lidt på finanserne, så er vil fornøjelsen være mange gange større :D

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 16 minutter siden:

Jeg må indrømme, at jeg "kom til" at have fornøjelsen igen lørdag, så både fredag og lørdag for mig :rolleyes:

Slemme, slemme dreng :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...