Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Nå men så er det min tur til at dele lidt. ;-)

https://sugardaters.dk/show?alias=Cille2

I tirsdags havde jeg lavet en aftale med denne lille skønhed. Jeg havde aftalt kærestesex krydret med blow uden, kys, samleje og analsex, afslutning i munden til sidst ( hun sluger ikke)

jeg kører op til en lille by imellem Hillerød og Gilleleje og møder op til den aftale tid. 

Bliver modtaget af en flot kvinde ( flottere end på hendes profilbillede) i klædt en let natkjole, trusser og bh. Jeg bliver ført ind i en stue med en stor lav hjørnesofa, hvor vi allerede går igang med at kysse og befamle hinanden. Hun tager mit tøj af og begynde at sutte dejligt på min pik med god øjenkontakt. Man kan høre små lyde fra hende, at hun kan lide det. Så er det hende tur, ned på sofaen og fik smagt på en lækker glatbarberet mis. Derefter samleje og analsex i forskellige stillinger og til sidst afslutning i munden på hende, med hende siddende på knæ foran mig. Wow! :-P

Hun havde ikke travlt med at få en ud igen. Der var god tid til at snakke bagefter  

2500kr for en times besøg. 

 

For at citere Arnold Schwarzenegger: I’ll be back. 

 

Mvh Fraekm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...