Hop til indhold

Recommended Posts

Denne uges wellness fandt igen sted i København.

Pink Orchid, Schacksgade. http://www.pinkorchid.dk/

Lagde ud med Pink Orchid, da jeg kunne se at de stadig kørte med priser på 300 Kr.

for en times massage :)

Her var jeg sikker på at jeg ikke skulle tage stilling til alle mulige kostbare ekstra løsninger.

Så jeg kunne bare nyde og slappe helt af, til en vidunderlig gang massage.

Der blev trykket og masseret alle de rigtige steder.

Jeg kan helt klart anbefale stedet hvis man er til god massage, uden tømmermænd over

at der igen har været et større indhug i tegnedrengen. :cry:

Salon Sawadee, Turesensgade 33. (ingen hjemmeside)

Næe hov, nu skal det ikke forstås som jeg ikke er til lidt stimulans af det tredje ben.

Så jeg listede lige så stille hen i næste gade, hvor Salon Sawadee har til huse.

Jeg har en gang før besøgt stedet, kort efter det åbnede og husker kun godt om det.

Ringer på og en meget smuk pige, med er iøjnefaldende barm åbner og hun er heldigvis parat. :)

Selve lokalerne er ikke værd at skrive så meget om, det er småt, to massagerum, f.eks. går en

nedfaldsstamme gennem rummet hvor der jævnligt kommer en hilsning, men rent er der da.

Jeg lægger mig på en smal massagebriks, med spejle ved siden af så man kan følge med i

processen, skønheden kommer ind og går i gang med massagen.

Det starter med en almindelig og god massage, der senere bliver krydret med lidt specialiteter,

f.eks. bruger hun knæene hele vejen op ad ben og ryg, for efterfølgende at glide hele vejen tilbage,

var helt bange for at hun skulle glide ned af den smalle briks.

Benene blev lagt i vinkel og blev masseret med fødderne, helt opad kronjuvelerne naturligvis.

Jeg blev spurgt til lidt svensk og den var jeg med på, var også interesseret i at få sluppet yveret

løs, der resultere i at alt tøjet kom af hende, og hvilken krop med store ægte bryster ...uhmm. :D

Hun satte sig på knæene på min venstre side og gik omgående i gang med det svenske, mens

mine hænder gik på opdagelse imens, jeg ville gerne have hendes vidunderlige bagdel vendt om

så den pegede lige imod mig, men jeg måtte nøjes med at nyde den i spejlet.

Hendes navn er forresten Jay og er indehaveren af shoppen, der er et par andre piger tilknyttet

stedet, men de var der ikke på det tidspunkt.

Og ja jeg skal helt sikkert prøve begge steder igen, ved lejlighed.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne uges wellness fandt igen sted i København.

Pink Orchid, Schacksgade. http://www.pinkorchid.dk/

Lagde ud med Pink Orchid, da jeg kunne se at de stadig kørte med priser på 300 Kr.

for en times massage :)

Her var jeg sikker på at jeg ikke skulle tage stilling til alle mulige kostbare ekstra løsninger.

Så jeg kunne bare nyde og slappe helt af, til en vidunderlig gang massage.

Der blev trykket og masseret alle de rigtige steder.

Jeg kan helt klart anbefale stedet hvis man er til god massage, uden tømmermænd over

at der igen har været et større indhug i tegnedrengen. :cry:

Salon Sawadee, Turesensgade 33. (ingen hjemmeside)

Næe hov, nu skal det ikke forstås som jeg ikke er til lidt stimulans af det tredje ben.

Så jeg listede lige så stille hen i næste gade, hvor Salon Sawadee har til huse.

Jeg har en gang før besøgt stedet, kort efter det åbnede og husker kun godt om det.

Ringer på og en meget smuk pige, med er iøjnefaldende barm åbner og hun er heldigvis parat. :)

Selve lokalerne er ikke værd at skrive så meget om, det er småt, to massagerum, f.eks. går en

nedfaldsstamme gennem rummet hvor der jævnligt kommer en hilsning, men rent er der da.

Jeg lægger mig på en smal massagebriks, med spejle ved siden af så man kan følge med i

processen, skønheden kommer ind og går i gang med massagen.

Det starter med en almindelig og god massage, der senere bliver krydret med lidt specialiteter,

f.eks. bruger hun knæene hele vejen op ad ben og ryg, for efterfølgende at glide hele vejen tilbage,

var helt bange for at hun skulle glide ned af den smalle briks.

Benene blev lagt i vinkel og blev masseret med fødderne, helt opad kronjuvelerne naturligvis.

Jeg blev spurgt til lidt svensk og den var jeg med på, var også interesseret i at få sluppet yveret

løs, der resultere i at alt tøjet kom af hende, og hvilken krop med store ægte bryster ...uhmm. :D

Hun satte sig på knæene på min venstre side og gik omgående i gang med det svenske, mens

mine hænder gik på opdagelse imens, jeg ville gerne have hendes vidunderlige bagdel vendt om

så den pegede lige imod mig, men jeg måtte nøjes med at nyde den i spejlet.

Hendes navn er forresten Jay og er indehaveren af shoppen, der er et par andre piger tilknyttet

stedet, men de var der ikke på det tidspunkt.

Og ja jeg skal helt sikkert prøve begge steder igen, ved lejlighed.

-OD

Hej OD

Fristende anmeldelse ....hvor meget måtte du af med for den tur i Turesensgade ...lyder uimodståeligt :-) og må vist prøves

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Fristende anmeldelse ....hvor meget måtte du af med for den tur i Turesensgade ...lyder uimodståeligt og må vist prøves

Ja, prisen står lidt i kontrast til det første besøg, det løb op i 800 Kr.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm så vidt jeg kan se på Pink Orchid hjemmeside, så er prisen ikke 300 men 400 kr. ;)

Det er muligt, men hvis du tager der ind, vil du se hele tre skilte i vinduerne med "massage 300 Kr."

og det var det jeg gik efter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...