Hop til indhold

Selena Lux Ålborg

Featured Replies

Skrevet
sejer skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/SELENA+LUX 

Denne frække og storbrystede tøz optræder med jævne mellemrum med flere annoncer samtidig.

Er der nogen der kender historien bag - eller svindleren, for Fake og snyd må det vel være??

Der er lidt om annoncen her, men ikke så meget om hovedpersonen (hvis hun er ægte) 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=216766&search_and_or=or

Redigeret af North

Skrevet

For et par måneder siden var jeg på et hurigt visit på bordellet i Vejgård, hvor “Selena” også var. 

Når man kommer ind af hoveddøren, så er der et stort opholdsrum og der så jeg “Selena”, hvor hun kom ned af trappen fra første salen. 

Ingen tvivl om, at billederne er ægte. Det er bare vildt forvirrende, at hun har 7-8 annoncer på og med 3-4 forskellige navne. 

Men de billeder hun bruger er taget fra stedet i Vejgård og de er ægte nok. Har jo så ikke selv besøgt hende, men blot set hende  i virkeligheden. 

Hun har nogle store flotte bryster, som billederne viser. 

Skrevet
  • Author

Tak til Thomas N. Nu mangler vi bare en "besøgsrapport". Smiler

• 3 weeks later...
Skrevet

Bordellet i Vejgaard? Det kender jeg ikke til. Hvor ligger det, og er der flere piger - at vælge imellem?

Skrevet
kingdane68 skrev, for 24 minutter siden:

Bordellet i Vejgaard? Det kender jeg ikke til. Hvor ligger det, og er der flere piger - at vælge imellem?

Det lå midt på Nørre Trandersvej og der var typisk 3-4 polske piger på stedet af gange.

Skriver i datid da pigerne ikke er der længere, men spredt ud over byen i lejligheder i Aalborg og Nørresundby. 

Den storbarmede pige her, som opslaget drejer sig om er i en lejlighed i Nørresundby tæt på gågaden. 

Skrevet

Findes der ikke andre bordeller i byen? Synes altid at det er enkelt piger i annoncerne, og det er jo lidt træls hvis man gerne vil på tur med en kammerat :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.