Hop til indhold
Syden

Apenrader Straße 66 - Carmen.....Øv

Recommended Posts

Det er længe siden jeg har skrevet, fordi jeg ikke har været så aktiv, men med ugens piger på den "nye" adresse Apenrader Straße 66 var jeg "nød" til at se på mulighederne.

Der holdt flere danske biler i baggården, så jeg var skeptisk ved, hvor langt jeg skulle ned min prioriteringsliste inden døren blev åbnet.

Jeg skulle desværre et stykke ned og Carmen åbnede døren.

Hun var nem og sød at snakke med og hendes meget naturlige krop gjorde, at vi hurtigt fandt vej til sengen........og så er det jo man aldrig ved hvad man møder.

Der kom gummi på næsten inden jeg lå ned og så fik den ellers ikke for lidt med hånd og mund (meget hånd).

Efter lidt tid synes jeg, at hun skulle ride en tur, men nej, det havde hun ikke lyst.

Så det blev missionær for 50% fordi hun konstant brugte en hånd eller benene til at styre slagets gang.

Om det er fordi hun ikke var vild med mig eller hun er mere end pengemaskine, ved jeg ikke, men jeg gik derfra skuffet.

Hun er en vildt sød og dejlig pige, med en lækker naturlig krop......hun havde bare ikke lyst til at have sex med mig.

Jeg kan forestille mig at "risikoen" for at møde andre på adressen er stor, med så mange piger samlet. Ellers er stedet fint og meget nemt at komme til når man kommer fra DK.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, den 10/5/2019 at 16:23:

Jeg havde ellers advaret mod hende 

 

Ja, bagefter er jeg træt af jeg ikke havde styr på det. Min oplevelse var helt som du havde beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...