Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lurik
mandenmedpli skrev, 1 time siden:

okay jamen så må jeg jo prøve en tur forbi hende......ser fræk ud....er der pænt og rent ? 

Det fortryder du ikke. Hun er super dejlig slank og lækker, meget mere end billederne viser, snakker godt dansk og der er fuldstændig styr på lokaliteterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, Lige nu:

Det fortryder du ikke. Hun er super dejlig slank og lækker, meget mere end billederne viser, snakker godt dansk og der er fuldstændig styr på lokaliteterne.

lyder godt , har du prøvet mere end massage hos hende ? , er der nogle ting man bare må prøve hos hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Jeg har prøvet hele pakken med hende. Det er super godt og nærværende. Hendes hj er sublimt og hun snakker med pikken undervejs, det er lidt sjovt, men hun ved hvad der er godt for den og ved ren håndtrold holder jeg ikke længe. 

Sexen er der heller ikke noget at klage over men det er ikke gfe - højest et par tantekys undervejs og det er også ok for mig da jeg ikke er til at ligge og gnave madrester ud af fremmede mennesker ;) 

alt i alt er mine oplevelser med hende at hun leverer top præsentation på alle punkter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...