Hop til indhold
Konditoren

Mia - HarrislerStrasse 30 - Flensburg

Recommended Posts

så var man atter på kundebesøg nær grænsen, og traditionen tro måtte jeg da liiiige over at lure på et par tøser :-)

Efter min dyre fornøjelse hos Laura (se anden anmelselse)tidligere på dagen, måtte jeg også lige forbi Mia. Jeg blev lokket af de fine billeder.

Stedet er et baggårdshus, som ligger - sjovt nok - i en baggård!

Jeg ringer på. og der åbnes op af en lille buttet sydlænding. Jeg tænker det er nok telefondamen, da der bor flere piger på adressen.

MEN NEJ - det var så Mia :-) Med andre ord er det falske billeder på annoncen. Den virkelige udgave er en pige midt i tyverne med store naturlige - lidt lange kasser, og pænt ansigt. Sød og smilende er hun også. Maven bærer dog tydeligt præg af at have født en datter (lærte jeg senere). Så hvis du er til søde, brune buttede små piger, ja så er der gevinst her!

Jeg er ikke så skræmt. Der er rigtig god kemi, og hun er meget sød, så jeg napper mig 45 min for 100 Euro med natur-guffer.

Hun slikker langsomt og stønner lidt kunstigt, og det er ikke noget specielt top-blow. Der ryger gummi på, og hun ryger ovenpå. Det er godt med ded kasserne der kører på maven mens hun hopper på pinden. Så får hun lidt doggy, og der er også ok - ikke mere end det.

Slutter af med lidt missionær, og leverer op i hende. hun smiler, og gør fint rent på begge parter.

Efter det snakker vi lidt, og hun er super sød - kæler samtidig.

Jeg snupper en hurtig skyller, og takker af.

Alt i alt en godkendt præstation, hvis man ser bort fra de falske billeder, og de ekstra kilo. I min verden må en kvinde hellere have 5 kilo for meget end 2 kilo for lidt! Hun reder turen på venlighed, charme samt en fin doggy, og et par store naturlige kasser.

Men igen, vil jeg besøge hende igen, nej. Falsk markedsføring er ikke et hit i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt lide din indgangsvinkel.:

Falsk markedsføring = NO GO!

Håber, at du fortalte hende det, det kan altid give stof til eftertanke. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja hun er der ikke om 14 dage længere, så hun skriger da af grin hele vejen ned i banken ;) ligesom din dårlige anmeldelse af feldstrasse 18. Begge steder har piger i 14 dage, så er de væk igen. Ofte ser du dem aldrig igen!

finkenstrasse 6

harrislerstrasse 19

engelsburg

ligger i samme område, de har alle hjemmesider, med gæstebog..... ved finkenstrasse bliver negative indlæg ikke fjernet! Pigerne er oftest stampiger, så de har et ry og værne om. Derudover holder harrislerstrasse 19 og finkenstrasse 6 sig til standardpriserne, 50 euro/30 min 70 euro/30 min inklusiv super

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja hun er der ikke om 14 dage længere, så hun skriger da af grin hele vejen ned i banken ;) ligesom din dårlige anmeldelse af feldstrasse 18. Begge steder har piger i 14 dage, så er de væk igen. Ofte ser du dem aldrig igen!

finkenstrasse 6

harrislerstrasse 19

engelsburg

ligger i samme område, de har alle hjemmesider, med gæstebog..... ved finkenstrasse bliver negative indlæg ikke fjernet! Pigerne er oftest stampiger, så de har et ry og værne om. Derudover holder harrislerstrasse 19 og finkenstrasse 6 sig til standardpriserne, 50 euro/30 min 70 euro/30 min inklusiv super

Fair nok du er til tyske/polske gennemsnitspiger, der ofte - ikke altid - har set bedre dage, og som jo også derfor er billigere på markedet.

Hvis jeg ville bolle med en 35 årig tøs/husmor, så kunne jeg da bare gå i byen og kigge efter desperate singler.

Jeg har kun denne ene gang oplevet at blive skuffet mht tiden på Feldstrasse 18 - men kvaliteten af pigerne har jeg ikke noget at sætte en finger på - indtil videre :-)

Jeg går efter de eksotiske piger, fordi de er hammer frække - syntes jeg! Du har dine egne præferencer, så fair nok du promoverer de piger der falder i din smag.

Din kommentar lyder næsten som ren reklame for de "gamle" steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja hun er der ikke om 14 dage længere, så hun skriger da af grin hele vejen ned i banken ;) ligesom din dårlige anmeldelse af feldstrasse 18. Begge steder har piger i 14 dage, så er de væk igen. Ofte ser du dem aldrig igen!

finkenstrasse 6

harrislerstrasse 19

engelsburg

ligger i samme område, de har alle hjemmesider, med gæstebog..... ved finkenstrasse bliver negative indlæg ikke fjernet! Pigerne er oftest stampiger, så de har et ry og værne om. Derudover holder harrislerstrasse 19 og finkenstrasse 6 sig til standardpriserne, 50 euro/30 min 70 euro/30 min inklusiv super

Hvad hedder hjemmesiden til Harrisleer Str. 19 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ahhhhhh gennemsnitspiger og gennemsnitspiger, det er godt nok en sjov udlægning! vil absolut ikke kalde Eva, Linda, Nicol eller Fynia på finkenstrasse for gennemsnitspiger. De er langt fra dine 35, eva og linda er ca 20. Nicol og Fynia nok de 25-26. Og så er de lækre

Engelsburg er vist også top dollar i Flensborg udfra anmeldelser ( har det selv til gode)

Besøgte selv Brasilianske Angeline, gudesmuk kvinde, ligeså smuk som Linda. Eneste forskel, er det ene sted giver jeg 80 euro for det samme, som koster 50 euro det andet sted...... nå ja nuvel, så var jeg også utilfreds med servicen, hvor jeg betalte den ekstra pris.

Det jeg egentlig ville fortælle dig, er at feldstrasse er lidt mere risikabelt, da pigerne kommer der i 14 dage, så ser man ikke mere til dem. Eller de kommer først om et år igen. Dette giver altså en risiko for dårlige oplevelser, som du kan læse i anmeldelser herinde. Tabea, carina og marcela har i hvert fald ikke fået positive anmeldelser på adressen. Disse piger kan så også være ligeglade, for de er et andet sted nu ;)

men men, folk får også gode oplevelser der, så det er jo fint :) er bare selv til, man smider en 50ér, hvis det skulle vise sig at være en øv oplevelse, nå ja, så går det jo også ;)

Jeg dækker selv bredt, som du kan læse i mine anmeldelser. Besøger de unge smukke piger og de modne kvinder. Nyder begge dele, på hver sin måde :)

røde baron, harrislerstrasse 19, http://pension27-girls.de/category/flensburg-duburg

den dækker også junkerholweg 8 og måske flere adresser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

LiderligFyr,

Jeg har det sådan, at for mig er en tur hos en glædespige også lidt spændende i sig selv. Udvælgelsen, opsøge adressen, og så det rent faktisk at stå ansigt til ansigt med pigen :-)

I det ligger også - som du nævner - risikoen ved at brænde nalderne. Og det er jeg helt med på er en del af gamet :-)

Jeg tror ikke jeg er /bliver typen, der finder en glædespige, som jeg vil besøge igen og igen. Det er alt for forudsigeligt for mig. Men dermed giver jeg dig også ret i, at du er sikret et vist bundniveau ved gentagne besøg :-)

Og ja, for mig er det ikke de 20 - 30 euro i prisforskel, der bestemmer hvor jeg prøver lykken. Kan godt være det lyder som jeg er ligeglad med penge, men det er bestemt ikke tilfældet 8-)

Du kan sige jeg smider de ekstra euro på en lodseddel, som indtil videre har givet gevinst - for mig - i 8 ud af 10 tilfælde :-)

Og slutteligt, så kunne jeg også snildt finde på at besøge Fynia 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...