Hop til indhold

Recommended Posts

Wonderful experience in Copenhagen 2019! The real deal. Exquisite bodies, tanned, and perfect. 10 of 10 in my book. Nice apartment. The sisters were adapting nicely. One was flirtingly keeping her glance at you much of the time with a good spark of personality, while the other one was really nice in body. No sex machines, more like real people. Even had time for coffee afterwards. Would visit again, and wish all the best! /Swedish professor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha. Guys, relax.

Det var en av de bättre upplevelserna jag haft av att träffa totalt främmande tjejer. De har en riktigt bra approach och idé, och väljer noga vem som får komma. Som (stackars) svensk är man mycket glad över Danmark :)

/smileordie1@g..

Del dette indlæg

Link til indlæg
smileordie skrev, for 3 timer siden:

Ha ha. Guys, relax.

Det var en av de bättre upplevelserna jag haft av att träffa totalt främmande tjejer. De har en riktigt bra approach och idé, och väljer noga vem som får komma. Som (stackars) svensk är man mycket glad över Danmark :)

/smileordie1@g..

Haha...lucky guy. Det är ett av mitt långa livs värsta erfaremhet. Jag har aldrig blivit så förödmjukad som den gången jag träffade dem för typ 1 år sedan. I början var det OK, men sen´började de snacka polska/ungerska eller vad det nu var med varandra, och så blev det bara sämre och sämre. Den yngre systern var helt OK med mig, men det var den äldre som bestämde och så helt plötsligt så ändrades attityden. Ni kan hitta min review om ni söker i mina reviews. Inget jag rekommenderar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MonsterKiller
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Haha...lucky guy. Det är ett av mitt långa livs värsta erfaremhet. Jag har aldrig blivit så förödmjukad som den gången jag träffade dem för typ 1 år sedan. I början var det OK, men sen´började de snacka polska/ungerska eller vad det nu var med varandra, och så blev det bara sämre och sämre. Den yngre systern var helt OK med mig, men det var den äldre som bestämde och så helt plötsligt så ändrades attityden. Ni kan hitta min review om ni söker i mina reviews. Inget jag rekommenderar.

Jeg havde også en dårlig oplevelse med the sisters.  Den yngste er sød og dejlig at være sammen med, men den ældste ønsker at være et helt andet sted...

Del dette indlæg

Link til indlæg
MonsterKiller skrev, for 9 timer siden:

Jeg havde også en dårlig oplevelse med the sisters.  Den yngste er sød og dejlig at være sammen med, men den ældste ønsker at være et helt andet sted...

Øv...

Lyder ærgeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...