Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 som altid dette sted, er det ægte billeder.

Anna er en sød pige med god krop og lækre sili bryster.

God massage, men dog lidt lang tid på ryggen, inden ben fik en tur, var helt bange for om vi også nåede sex, men det gjorde vi. Der var dog ingen pirring under massage.

sexdelen var god med dejligt blow, lidt oral til hende, og flere forskellige stillinger, inden jeg afsluttede i doggy.

Anna var i godt humør og pjattede og smilte hele tiden.

alt i alt var det et godkendt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Anna igen idag. Det med pirring under massagen var hun blevet meget bedre til, og der var også meget mere tid til sexdelen.

idag fik den hele turen under blow, hvor boller og mellemkød blev slikket meget og længe, og efter en del forskellige stillinger, afsluttede jeg i hendes mund.

det var et rigtigt dejligt besøg i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor holder de til, er det dem over for Fakta.. :) skal til Jylland i næste uge, så måske mand skulle besøge disse piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 28 minutter siden:

hvor holder de til, er det dem over for Fakta.. :) skal til Jylland i næste uge, så måske mand skulle besøge disse piger

 

Jeps det er der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det stadig std. jyde priser på 1 time med lidt af hvert 1000-1200? Omkring Kbh. er det 1200-1500, men det e nok momsen.. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kr. 1200.- gav jeg. 

Prøv også at se på anmeldelser fra Vejle, der er et par piger som bliver rost til skyerne, måske de er endnu bedre

For at nævne et par enkelte* Beer,  cream,  rose og S

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op et dejligt besøg. Var forbi igen idag, og nu er det også snart 3 mdr. siden jeg har besøgt hende sidst.

hun var i sprudlende humør, og meget pjattet. Var kun lige kommet ind af døren inden hun tog fat i pikken uden på bukser, og slikkede sig om munden.

massagen var som massage tit er, dejlig, uden at være dybdegående, men dejlig og især fordi hun smed alt tøjet inden hun gik igang.

jeg nåede ikke en gang at kneppe hende, da vi havde gensidig oral i over 30 min. og det var simpelthen så dejligt så jeg valgte at afslutte i hendes mund. Hendes tunge var overalt idag, pik, boller, mellemkød og endda i røven, så jeg nød dette besøg helt vildt, og er ikke en gang ked af at jeg ikke nåede at knalde hende.

hvis hun giver denne behandling til alle, så er det til UG med pil opad, absolut mit bedste besøg ved hende. Det varer vist stadig lang tid inden hun rejser hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv i huset i går. Dog ikke for at besøge Anna, men derimod Linda som jeg efterhånden har besøgt mange gange. Jeg synes det er svært at skifte sin go-to GP ud, men din beretning lyder godt nok interessant. Jeg har set Anna flere gange og hun ser bestemt også sød og venlig ud. At hun så også er teknisk god gør det jo ikke mindre fristende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af at besøge Anna torsdag d. 12/9. Blev mødt af Anna i døren, hun var iført stramme shorts og en fræk top som afslørede at hun ikke havde BH på.. Hendes brune stive brystvorter kunne tydeligt ses under hendes top. Hun strålede som en lille sol og viste mig ind i rummet. Da vi er kommet ind i rummet er der straks berøring fra Anna, en hånd i skridtet på mig for at mærke om hendes påklædning havde vækket liv :P.

Vi endte i hede kys med god indlevelse fra Anna hvorefter hun klædte mig af, placerede mig på briksen, hele tiden med pirrelige berøringer og kys over det hele. Hun smed tøjet og hurtigt op på briksen hvor hun var over det hele. Jeg havde svært ved at holde igen og besluttede derfor hun skulle slikkes, hvilket hun nød til fulde, blev hurtigt våd og klar. Anna op og ride og hvilken oplevelse at se hendes bryster danse, mens jeg mærkede hendes stramme mis glide op og ned over min ...

I den stilling kunne jeg ikke holde længe, af med regnfrakken og Anna tog den dybt hvorefter jeg fyrede raketten af i munden på hende.

Herefter lidt massage, efterfulgt af endnu en ridetur med afslutning ud over hendes bryster.

Gentagelsesfarer: 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt dejlige frække Anna. Denne gang alene. :)

Anna er fræk og pjattet fra starten. Rører mig i skridtet med det samme. Det er fedt. 
 

Efter badet får jeg massage og lidt pirring undervejs. Efter vending gives et endog rigtig godt blow. Med en høj fokus på bollerne der suttes heftigt. Mmm, mmmm, svuup siger det. Det er rigtig lækkert og frækt. 
 

Efter 69 går jeg ned på hende og fylder munden med mis. Suger drillende mmm, mmmmm, svuup og griner. Det gør Anna også. 
 

osv til sex i diverse positioner. Hun er dejlig stram. Især kan reverse cg anbefales. 
 

Der afsluttes i munden med en ladning så kraftig så Anna kigger på mig og siger hun kom til at sluge. Hehe. Nå ja så er det jo godt det er sundt for blodomløbet, sænker kolesteroltallet, modvirker diabetes og hjerte/kar sygdomme. ;)

Hun skulle nu bare have vist mig klatten og sunket med et ahhh. Så havde det været optimalt. 
 

Kommer gerne igen. Aner ikke hvor længe Anna (og linda) bliver her. Anna sagde til langt ind i 2020. Det var ikke specielt troværdigt, men måske der ikke er konkrete planer endnu?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 26 minutter siden:

Så fik jeg også besøgt dejlige frække Anna. Denne gang alene. :)

Anna er fræk og pjattet fra starten. Rører mig i skridtet med det samme. Det er fedt. 
 

Efter badet får jeg massage og lidt pirring undervejs. Efter vending gives et endog rigtig godt blow. Med en høj fokus på bollerne der suttes heftigt. Mmm, mmmm, svuup siger det. Det er rigtig lækkert og frækt. 
 

Efter 69 går jeg ned på hende og fylder munden med mis. Suger drillende mmm, mmmmm, svuup og griner. Det gør Anna også. 
 

osv til sex i diverse positioner. Hun er dejlig stram. Især kan reverse cg anbefales. 
 

Der afsluttes i munden med en ladning så kraftig så Anna kigger på mig og siger hun kom til at sluge. Hehe. Nå ja så er det jo godt det er sundt for blodomløbet, sænker kolesteroltallet, modvirker diabetes og hjerte/kar sygdomme. ;)

Hun skulle nu bare have vist mig klatten og sunket med et ahhh. Så havde det været optimalt. 
 

Kommer gerne igen. Aner ikke hvor længe Anna (og linda) bliver her. Anna sagde til langt ind i 2020. Det var ikke specielt troværdigt, men måske der ikke er konkrete planer endnu?

 

Altså Kære @NoobGPexplorer du er Eminem nr 1 til min økonomi, du er igen skyldig i at jeg aftaler møde med Anna, det er din skyld igen igen igen.... Efter din anmeldelse jeg var nødt til at bestille tid hos hende, den gang vil jeg også kun Anna,

Du skylder mig virkelig en baja i byen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 1 time siden:

Altså Kære @NoobGPexplorer du er Eminem nr 1 til min økonomi, du er igen skyldig i at jeg aftaler møde med Anna, det er din skyld igen igen igen.... Efter din anmeldelse jeg var nødt til at bestille tid hos hende, den gang vil jeg også kun Anna,

Du skylder mig virkelig en baja i byen :D

Rart at høre du bliver inspireret. :)

Fik du lavet en trekant med dem også?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Rart at høre du bliver inspireret. :)

Fik du lavet en trekant med dem også?

Nej, desværre jeg har ikke haft tid, men jeg vil give chance til Anne alene, de to et vildt når de er sammen, men nogle gange men har brug for slappe af med kun med en, og når man er med de to sammen så.......... uha, det ved du selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville egentlig forbi Rida, som jeg tidligere har besøgt i Odense under navnet Sanny, men da jeg læste nogle anmeldelser, kunne jeg se at hun ikke altid overholdte aftaler, og jeg gad ikke sidde 40 min i bil hver vej, uden at blive tømt.

så bestilte tid ved Anna, som jeg har så gode erfaringer med. Igen et super besøg med rigtig dejlig sex, tror jeg fik ca. 20 min. Blød massage og de sidste 40 min. Blev brugt på sexdelen.

blow, hende siddende på mit ansigt, blow, 69, cowgirl, missionær, doggy og af med kondom og så kom jeg i hendes mund, dejlig voldsom og kraftig udløsning hun gav mig idag. Alt med kys og smil hele vejen igennem.

skal jeg forbi igen, ja hvis Bee ikke snart kommer, så skal jeg helt sikkert forbi Anna igen, vi har god kemi sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejret er ualmindelig trist pt. Så for at få lidt sol og varme i kroppen fik jeg aflagt Anna et besøg. 
 

Nu var det så sådan, at selv efter en afbrusning i den nye kabine, føltes kuglerne stadig kolde og nærmest forsvundet op i maven. Så for mig var det så den helt rigtige medicin jeg fik. En times fp med Anna startende med massage der til tider havde en ret pirrende tantrisk karakter. 
 

Så blow. Dvs det blev mest pung og mellemled der fik en omgang. Jeg skal hilse og sige at bollerne blev suget ud af gemmestedet i bughulen og ned til knæniveau. Nå ja næsten. Fuck det var fedt. Anna er en top klasse ‘tea-bagger’. 
 

Derefter 69 og sex i diverse positioner. Afslutning foregik ved blow, men da kanonen skulle skydes af sagde Anna at hun ville se mit sprøjt. Hun har nemlig tidligere været ganske overrasket over tryk og mængde. Så hun afsluttede med hånden og spermen føg op som en gejser i flere dejlige sprøjt. Dette skete så til en imponeret Annas jubel hvilket var rigtig sjovt synes jeg. 
 

Så igen en god oplevelse. Jeg glemte at sige hvor meget jeg nyder hendes flotte slanke krop og bryster med store lækre areolaer. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et par ret skuffende besøg hos gp’ere i Odense, havde jeg behov for et sikkert kort, så derfor besøgte jeg Anna. 
 

Anna er pt alene på posten, så jeg tror hun har nok at se til. Ihvertfald blev der ringet på døren mens jeg lå på briksen. 
 

Ellers er der ikke meget nyt at fortælle. Samme gode service som altid. Hun gør det altså virkelig godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 11 timer siden:

Efter et par ret skuffende besøg hos gp’ere i Odense, havde jeg behov for et sikkert kort, så derfor besøgte jeg Anna. 
 

Anna er pt alene på posten, så jeg tror hun har nok at se til. Ihvertfald blev der ringet på døren mens jeg lå på briksen. 
 

Ellers er der ikke meget nyt at fortælle. Samme gode service som altid. Hun gør det altså virkelig godt. 

Jeg har også været der idag, så vi kunne næsten have hilst på hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har også været der idag, så vi kunne næsten have hilst på hinanden

Jeg var der nu i torsdags. Det kunne da ellers have været hyggeligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af en time med Anna igen igen igen.

Aftalte at være der når de åbnede, Anna tog imod i døren som hun plejer, iført kort fræk kjole uden BH under. Kun lige indenfor døren starter hun det frække spil som hun er så god til.

Hun var plaget af lidt sygdom, ondt i halsen og generelt ikke på toppen, men imponerende nok er det ikke noget som går ud over oplevelsen som gik fra massage til blowjob, til sex i flere stillinger, tilbage til blowjob med aflevering i munden for at slutte af med lidt massage.

Som altid en fræk og fantastisk oplevelse som skal gentages hvis jeg kan nå det. Hun rejser hjem d. 1/3 og kommer med egne ord ikke tilbage.

Hvis det er sandt bliver hun voldsom savnet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...