Hop til indhold

Vejle - sex, sov og spis!

Featured Replies

Skrevet

Hej Konditor!

Med stor sandsynlig, vil du blive snydt for søvn og morgenmad.. :)

Det er vist kun lejekontrakt og momsnummer, som nyder godt af bed and breakfast.

Mon ikke det er et bordel, som alle andre..? ;)

God weekend.

VH Ludvig.

Skrevet

God ide.

Journalisten kunne godt trænge til et kursus i retskrivning og grammatik. Såkan han som præmie tage en overnatning :P

Skrevet

Nu hvor der diskuteres overnatning i forbindelse med sex, kan jeg fortælle, at der er et thai sted i Kruså, hvor du kan overnatte.

Jeg husker ikke, hvilket af de tre fire thai steder, det nu er.

Skrevet

Nu hvor der diskuteres overnatning i forbindelse med sex, kan jeg fortælle, at der er et thai sted i Kruså, hvor du kan overnatte.

Jeg husker ikke, hvilket af de tre fire thai steder, det nu er.

Det kan man også få tilbudt i Århus hvis man er sidste gæst, på visse steder. Har dog ikke prøvet. Kunne ikke hitte på en god forklaring når jeg skulle ringe hjem og fortælle at jeg først kommer næste dag. :roll: Det kostede også nogle tusind- undtagen et sted. Der var det gratis for hyggens skyld. Stedet er lukket idag, så rolig nu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.