Hop til indhold
FlyingPleasure

Prostata / Anal leg, mens man er bundet

Recommended Posts

Når man kommer med de mere specifikke efterlysninger, så afslører man jo også sine egne fantasier - Men det må jeg jo leve med ;)

Er der nogle der har erfaring med, hvor det tilbydes, at man kan blive bundet, mens hun leger med numsen?

I den perfekte verden, smider hun mig op på en slags gynækologisk briks, binder mig fast og leger med min numse og prostata, evt. suppleret med strapon - Alt sammen kombineret med fransk og/eller svensk. Det gør heller ikke noget med et blidt smæk i numsen og en gag i munden.

Med andre ord er jeg på jagt efter en dominerende pige med erfaring i BDSM, uden det bliver det centrale i seancen. 

Prisen er ikke det, der betyder mest - Hellere, at pigen kan lide og går op i det, hun laver :) 

Jo tættere på Kbh, des bedre, men jeg rejser gerne for den perfekte oplevelse.

Nogle, der vil dele erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 9.5.2019 at 06:24:

Hey Flying P.

 Det lyder som om du trænger til en fræk oplevelse.

Måske du skulle slå en smut forbi Domina Ingrid - Hun kan sit håndværk i dit numsehul:-)

www.Dominaingrid.com.

Ønsker dig fræk dag

Madame Elisabeht

Det franske er vist ikke på menuen dér?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lasse

 

 Nu skriver du jo selv ..

Alt sammen kombineret med fransk og/eller svensk. 

Så tænker da det kunne være en mulighed for en uartig god oplevelse - Og hvem ved om du var så heldig at opleve sutte maskinen monteret på dit lem imens du er bundet hjælpeløst, gagget på vej til at få den  vildeste anal orgasme.

 Nogen gange opnås bedste resultat ved ikke at have fokus på for mange ønsker på samme tid:-)

Håber at du finder hvad du søger.

www.Madame-Elisabeht.com 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 5 timer siden:

Kære Lasse

 

 Nu skriver du jo selv ..

Alt sammen kombineret med fransk og/eller svensk. 

Så tænker da det kunne være en mulighed for en uartig god oplevelse - Og hvem ved om du var så heldig at opleve sutte maskinen monteret på dit lem imens du er bundet hjælpeløst, gagget på vej til at få den  vildeste anal orgasme.

 Nogen gange opnås bedste resultat ved ikke at have fokus på for mange ønsker på samme tid:-)

Håber at du finder hvad du søger.

www.Madame-Elisabeht.com 

Jeg er lidt forvirret. Jeg efterspørger ikke analleg kombineret med fransk/svensk.

Jeg skrev blot en kommentar om, at man hos Ingrid nok ikke skal sætte næsen op efter fransk.

Jeg kender i øvrigt Ingrid, og hun står ikke på min liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...