Hop til indhold
Guest musi

hjælp min udlejer som jeg lejer en lejlighréd fra har meldt mig for rufferi

Recommended Posts

Guest musi

selv om jeg har intet med det at gør

 

hvad skal jeh gør er total i panik

jeg arbejder selv i lejlighden med massage derfor er jeg lidt i panik

tit har jeg min veinde på besæg da jeg bange er arb alene

 

mvh Musi

Redigeret af musi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lejer en lejlighed, og nu har din udlejer angivet dig for rufferi.   Umiddelbart antager jeg at du så også bor i den lejlighed du lejer.  Der er sådant set ikke noget ulovligt i at du modtager penge for sex.  Du skriver så at du engang imellem har en veninde i lejligheden, hvis du modtager betaling fra din veninde, som også er GB, er der tale om rufferi.   Din udlejer kan sådant set også dømmes for rufferi, hvis han dels er bekendt med dine aktiviteter og hvis der i lejen er taget højde for hvad lejligheden anvendes til.

Men men, når udlejer har meldt dig til politiet, så er det jo nok et kraftigt signal omkring, at denne vil gøre alt for at få ophævet lejemålet.  Jeg ville nok også være lidt nervøs i dit sted. 

Du skal ikke frygte rufferi, nok mere skat hvis du ikke har et cvr.nr og betaler moms og skat.  Og som allerede skrevet, udlejer vil nok gøre alt for at få ophævet lejeaftalen.  Så mon ikke du skal til at finde en anden lejlighed, og hvis du gør det er det nok også klogt  ikke at benytte din lejlighed til at modtage sexgæster i.  Der er selvfølgelig også andre grunde til, at stort set alle GP´er advarer andre piger om aldrig at benytte sin egen lejlighed.  

Hvis du rimelige hurtigt kan finde en anden lejlighed og du ikke er konfliktsky, kan du sikkert lave en rimelig god aftale med udlejeren omkring fraflytning, og så fremadrettet lade være med at rode tingene sammen.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Du lejer en lejlighed, og nu har din udlejer angivet dig for rufferi.   Umiddelbart antager jeg at du så også bor i den lejlighed du lejer.  Der er sådant set ikke noget ulovligt i at du modtager penge for sex.  Du skriver så at du engang imellem har en veninde i lejligheden, hvis du modtager betaling fra din veninde, som også er GB, er der tale om rufferi.   Din udlejer kan sådant set også dømmes for rufferi, hvis han dels er bekendt med dine aktiviteter og hvis der i lejen er taget højde for hvad lejligheden anvendes til.

Men men, når udlejer har meldt dig til politiet, så er det jo nok et kraftigt signal omkring, at denne vil gøre alt for at få ophævet lejemålet.  Jeg ville nok også være lidt nervøs i dit sted. 

Du skal ikke frygte rufferi, nok mere skat hvis du ikke har et cvr.nr og betaler moms og skat.  Og som allerede skrevet, udlejer vil nok gøre alt for at få ophævet lejeaftalen.  Så mon ikke du skal til at finde en anden lejlighed, og hvis du gør det er det nok også klogt  ikke at benytte din lejlighed til at modtage sexgæster i.  Der er selvfølgelig også andre grunde til, at stort set alle GP´er advarer andre piger om aldrig at benytte sin egen lejlighed.  

Hvis du rimelige hurtigt kan finde en anden lejlighed og du ikke er konfliktsky, kan du sikkert lave en rimelig god aftale med udlejeren omkring fraflytning, og så fremadrettet lade være med at rode tingene sammen.  

 

 

Supersvar; Voice - godt gået og sov rart …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest musi

jeg men jeg havecvr og det hele på plads

har bare skiftede låsen og jeg kan ikke komme i min lejlighed længere

kontrakten er tidsbegranset og udløber den 1 juni

 

dvs jeg hae 3 uger tilbage at bpr der

nej nej min veninde kun er der for at jeg følger mig tryk

hun laver ikke noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at du har CVR.nr og det hele på plads,  samt at det kun er dig der modtager betaling for sex, så har du ikke noget at frygte med hensyn til loven.  Pyha det med låsen er noget pis.  Det er nok ikke helt lovligt bare at udskifte låsen.  Hvis lejeaftalen alligevel snart udløber og hvis du ellers har et sted at bo, så ville jeg nok kontakte udlejer og få jeres mellemværende afsluttet på mindeligt vis.  Du skal selvfølgelig have lov til at hente dine møbler, tøj m.v. 

Alternativt skal du tage fat på politiet, som så kontakter udlejer, Det er nok den hurtigste måde at få dine ting på..  Hvis du føler dig forurettet, tja så skal du nok have fat i en advokat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest musi

jeg tror ikke at jeg kan finde lejlighed så hurtigt og pengene er små i forholdt til depositum osv  så jeg nødt til at bor der de 2-3 uger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest musi

han sagde at han er meldt mig og underettet politi om at udskifte låsen men det var hans ven da skiftede den

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 57 minutter siden:

Du skriver at du har CVR.nr og det hele på plads,  samt at det kun er dig der modtager betaling for sex, så har du ikke noget at frygte med hensyn til loven.  Pyha det med låsen er noget pis.  Det er nok ikke helt lovligt bare at udskifte låsen.  Hvis lejeaftalen alligevel snart udløber og hvis du ellers har et sted at bo, så ville jeg nok kontakte udlejer og få jeres mellemværende afsluttet på mindeligt vis.  Du skal selvfølgelig have lov til at hente dine møbler, tøj m.v. 

Alternativt skal du tage fat på politiet, som så kontakter udlejer, Det er nok den hurtigste måde at få dine ting på..  Hvis du føler dig forurettet, tja så skal du nok have fat i en advokat.

 

det er helt klart at i tillæg til det du skriver - så vil han ha dig ud af lejligheden og fra en privat lejlighed er det ikke tilladt - jfr. lokalplan m.v. at drive erhverv og det gør du jo uanset om du kun massere nakken eller pikken - ligegyldigt...med et cvrnr driver du er hverv.

når det er sagt så er det han gør ulovligt - han må ikke lave selvtægt...så ring til ham og tal med ham...alternativt...gå til en advokat som rejser et stort erstatningskrav mod ham for at berøve dig din bolig.....that's it...

Del dette indlæg


Link til indlæg
musi skrev, for 4 timer siden:

han sagde at han er meldt mig og underettet politi om at udskifte låsen men det var hans ven da skiftede den

Det han har gjort er helt klart selvtægt - men du er nok nødt til at snakke med politiet og evt. en advokat, om hvad du kan gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Velkommen  til  EG  Musi  - godt  du  har  overskud  til  at  oprette  en  profil  herinde. 

Hvor  opholder  du  dig  i  øjeblikket  når du  ikke  har  adgang  til  din  lejlighed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest musi

Tak Søde

 

 

amdmin venligst luk min tråd 

tak

sidder 30 min og kan ikke finde ud af det

 

pft

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
musi skrev, for 14 timer siden:

jeg men jeg havecvr og det hele på plads

har bare skiftede låsen og jeg kan ikke komme i min lejlighed længere

kontrakten er tidsbegranset og udløber den 1 juni

 

dvs jeg hae 3 uger tilbage at bpr der

nej nej min veninde kun er der for at jeg følger mig tryk

hun laver ikke noget

Jeg tror faktisk ikke, han uden videre kan udskifte låsen. Det går under selvtægt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
musi skrev, for 14 timer siden:

jeg men jeg havecvr og det hele på plads

har bare skiftede låsen og jeg kan ikke komme i min lejlighed længere

kontrakten er tidsbegranset og udløber den 1 juni

 

dvs jeg hae 3 uger tilbage at bpr der

nej nej min veninde kun er der for at jeg følger mig tryk

hun laver ikke noget

Uanset hvad må han ikke skifte låsen. Men nu ved jeg ikke om du har tænkt dig en konflikt. For med kun et par uger tilbage, er det muligt du er bedst tjent med bare at hente dine ting og komme afsted. Hvis du vælger konflikten, får du sikkert ret, men der kan jo gå længe. Har du et depositum liggende hos udlejer? Forudbetaling? Hvis du har, skal du nok tage konflikten. Hvis du ikke har, så få fat i dine ting, og glem det. Ikke værd at spilde tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...