Fjotte 140 Skrevet 8. Maj, 2019 Jeg er næsten ny inden for shemale/ladyboy verdenen. Har haft et par mindre gode tilløb som dog ikke endte i det store. Da jeg snart har et par aftener i København der skal bruges fornuftigt, barnet fået blod på tanden igen. Jeg har kig på Salai eller Malii . Hvem skal jeg vælge? Mvh Fjotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 8. Maj, 2019 Fjotte skrev, for 2 minutter siden: Jeg er næsten ny inden for shemale/ladyboy verdenen. Har haft et par mindre gode tilløb som dog ikke endte i det store. Da jeg snart har et par aftener i København der skal bruges fornuftigt, barnet fået blod på tanden igen. Jeg har kig på Salai eller Malii . Hvem skal jeg vælge? Mvh Fjotte Uden tvivl MALII hun er fantastisk. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 8. Maj, 2019 1955 skrev, 1 time siden: Uden tvivl MALII hun er fantastisk. HAN! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 9. Maj, 2019 1955 skrev, for 7 timer siden: Uden tvivl MALII hun er fantastisk. Hendes anmeldelser er også gode. Det bliver Malii. Tak 1955. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tran sussie 2 Skrevet 10. Maj, 2019 Will lovely have Salai nice Ts ladyboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg