Hop til indhold
Guest €mil

Alexia petite latina

Recommended Posts

Guest €mil

Sød og petite latina Alexia

Lige besøgt alexia et sted i provinsen. Aftalte pr SMS på vej hjem fra arbejde. Hurtig respons og så var jeg afsted. Det er ikke hende på billederne eller også har hun fået et lille modersmærke ved læben efter billederne er taget. Men hun er lige så latina lækker og petite. Måske er det hendes veninde som også var i huset men som jeg ikke så. Ok diskret sted fine parkeringsforhold og et rent bad. 

aftalte en time til 1500 jeg prutter ikke om prisen og fik fin valuta. Hun er meget glad for at kysse og giver et godt SF blow. 

Hun er efter eget udsagn kommet til landet idag og bliver på det nuværende sted i 3 uger. Rejser hjem i juni...

jeg kan sagtens anbefale hende hvis du er til gf sex med fin kontakt. 

Kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
€mil skrev, for 45 minutter siden:

Sød og petite latina Alexia

Lige besøgt alexia et sted i provinsen. Aftalte pr SMS på vej hjem fra arbejde. Hurtig respons og så var jeg afsted. Det er ikke hende på billederne eller også har hun fået et lille modersmærke ved læben efter billederne er taget. Men hun er lige så latina lækker og petite. Måske er det hendes veninde som også var i huset men som jeg ikke så. Ok diskret sted fine parkeringsforhold og et rent bad. 

aftalte en time til 1500 jeg prutter ikke om prisen og fik fin valuta. Hun er meget glad for at kysse og giver et godt SF blow. 

Hun er efter eget udsagn kommet til landet idag og bliver på det nuværende sted i 3 uger. Rejser hjem i juni...

jeg kan sagtens anbefale hende hvis du er til gf sex med fin kontakt. 

Kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Det med at være kommet til landet idag er vist en kunstnerisk frihed, hun har da haft annoncer på stedet i alt fald et par uger. Men ellers tak for anmeldelsen af besøgsmulighederne i den ellers ret tørre provins.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest €mil

Ok indrømmet jeg er en københavner snob.

Alt uden for Valby bakke er provinsen for mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...