Pite 3253 Skrevet 8. Maj, 2019 Hej Alle Jeg fandt et klip, som tænder mig Hvem tilbyder ? Kommer en del rundt i landet, så Jylland fra Århus til grænsen, Fyn, Nord Sjælland og København. Spændt hilsen Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 8. Maj, 2019 Pite skrev, for 24 minutter siden: Hej Alle Jeg fandt et klip, som tænder mig Hvem tilbyder ? Kommer en del rundt i landet, så Jylland fra Århus til grænsen, Fyn, Nord Sjælland og København. Spændt hilsen Pite Det da indlysende Det gør de Domina’er som blander deres sessions med alm blidt sex. Det der er jo en slags pirringsbondage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 10. Maj, 2019 Madame Illona skrev, den 8.5.2019 at 17:14: Det da indlysende Det gør de Domina’er som blander deres sessions med alm blidt sex. Det der er jo en slags pirringsbondage Ja, men hvem helt konkret? Der er næsten ingen dominaer, der annoncerer med, at de også tilbyder sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg