Hop til indhold

Recommended Posts

Ærede logebrødre

Jeg kommer lige fra et gangbang med Louise i Vallensbæk.

Fin lejlighed. Gode badefaciliteter.

Vi var vel en halv snes stykker. Der blev knaldet igennem. De fleste uden kondom.

Louise – iført en sort netmasket sag – var sød og smilende og tog imod som en champ. Stønnede på den fede måde og gav den gas. De 26 år passer nok meget godt.

Priserne lå fra 1200 kr. for en time og op. Der var et 300 kr. tillæg for at knalde hende uden gummi.

Kan godt anbefale hende ved fremtidige lejligheder

Hold jer muntre

Tacoma

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louise er en fræk pige og alderen passer meget godt.

Jeg har været med de sidste par gange, men valgte ikke at tage med idag.

Sidst var vi kun 5 stykker, det var for få.

Forrige gang var vi ca. 15 stykker og de fleste var uden gummi, Vi kneppede hende og tømte os i hende, Til sidst var det sådan at hver gang  der var en der trykkede pikken op, løb sæden ud af hende. Hun tog godt imod og slugte også dem der valgte at komme i hendes mund

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da bestemt osse sundt især når man ved hvor alle de andre mænd har gået og dyppet snablen

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
moppydick skrev, for 16 minutter siden:

Det lyder da bestemt osse sundt især når man ved hvor alle de andre mænd har gået og dyppet snablen

Jeg var den tredje der kom i hende, den dag vi var 15, derefter valgte jeg kun at kigge på, skulle jo nødig have noget med hjem til konen

  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Jeg var den tredje der kom i hende, den dag vi var 15, derefter valgte jeg kun at kigge på, skulle jo nødig have noget med hjem til konen

Tusinde tak for deleren Albert 

Dejligt du er så betænksom. At forestille sig at man car konen der var gift med en mand der går til GB uden gummi og så giver den gas når man er nr 15 - det er ikke rart. 

Derimod er det super flot du stoppede som nr 3 ☺️

Stor klapsalve herfra og stort tillykke til din kone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Albert7 skrev, for 7 timer siden:

Jeg var den tredje der kom i hende, den dag vi var 15, derefter valgte jeg kun at kigge på, skulle jo nødig have noget med hjem til konen

Wow:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 1 time siden:

@Albert7 - stiller du op til valget ???.....tror mere på dig end Paludan : ). : )

Alt her forgår på frivillig basis. En forholdsvis dansk ung kvinde byder sig til uden gummi og danske mænd i deres bedste alder lever deres fantasier ud, velvidende at der er en lille risiko

hvad er det du ikke tror på her ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok personligt ikke gå ned ad denne sti uden gummi, hvis jeg havde kæreste/kone hverken som nr. 1,3 eller 15.

MEN...det er vel noget off topic på en iøvrigt  fin anmeldelse på et område (sexevents) , hvor der faktisk relativt sjældent er tilbagemeldinger og anmeldelser? 

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
moppydick skrev, den 8.5.2019 at 16:12:

Det lyder da bestemt osse sundt især når man ved hvor alle de andre mænd har gået og dyppet snablen

...og hvad der bare er endnu bedre, er at læse disse komplet f***ing tåbelige indslag hver gang nogen så meget som tænker på at stikke pikken i en tøs uden kondom :D

 

Hvordan går det til, at det bare sker hver gang?

Som om der er en hemmelig klub der ser i nåde til os, at vi altid kan nyde godt af en højhellig turbo-jomfru med den 'korrekte' indstilling ;)

  • Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt i chok :huh:

Passer folk virkelig slet ikke på sig selv mere og dem de har sexuel omgang med???? Jeg er så chokeret over den drejning tingene har taget i denne verden... Det får mig til at tænke på gad vide hvad pigen fejler siden hun er så ligeglad med sig selv og dig/jer?? Måske en tur til lægen ville være sundt for alle parter.

Her bliver der kun dyrket sikker sex om der er 1 eller 100 mænd gør absolut ingen forskel Better safe then sorry

  • Synes godt om 9
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelthen utroligt så mange der har behov for at komme med deres mening om ubeskyttet sex.

Jeg forventer det er voksne mennesker herinde, som kan stå inde for deres eget ve og vel.

Jeg forventer også at de folk der nyder sex uden beskyttelse er klar over den risiko det indebærer.

Så jeg forstår ikke at alle anmeldelser der bare antyder sex uden kondom, skal proppes med formaninger omkring alverdens sygdomme.

Opret en tråd, hvis ikke der allerede findes 20 af dem, og diskuter hvor mange sygdomme det kan medføre, og hvor langt ud i familien det kan smitte, og lad anmeldelserne være frie for løftede pegefingre. For det er så trivielt at læse om, og dræber nogle gode anmeldelser.

God weekend til alle, også dem der ikke bruger kondom :P

  • Synes godt om 4
  • Tak 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardguy4you skrev, for 43 minutter siden:

Det er simpelthen utroligt så mange der har behov for at komme med deres mening om ubeskyttet sex.

Jeg forventer det er voksne mennesker herinde, som kan stå inde for deres eget ve og vel.

Jeg forventer også at de folk der nyder sex uden beskyttelse er klar over den risiko det indebærer.

Så jeg forstår ikke at alle anmeldelser der bare antyder sex uden kondom, skal proppes med formaninger omkring alverdens sygdomme.

Opret en tråd, hvis ikke der allerede findes 20 af dem, og diskuter hvor mange sygdomme det kan medføre, og hvor langt ud i familien det kan smitte, og lad anmeldelserne være frie for løftede pegefingre. For det er så trivielt at læse om, og dræber nogle gode anmeldelser.

God weekend til alle, også dem der ikke bruger kondom :P

Tænker alle skal være frit stillet til at besvare et oplæg som de ønsker og det de har lyst til at bidrage med.

Der er jo ingen der siger du behøver besvare dem gid weekend til dig osse 

  • Synes godt om 3
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StyggeUlv
Line c skrev, for 5 timer siden:

Tænker alle skal være frit stillet til at besvare et oplæg som de ønsker og det de har lyst til at bidrage med.

Der er jo ingen der siger du behøver besvare dem gid weekend til dig osse 

Først og fremmest tak til anmelderen for beskrivelsen af Louise og hendes gangbang. 

Det var ganske rigtigt et frækt gangbang, måske var Louise ikke min favoritpige, men helt enig om at hun var aldeles fræk og god til at gejle os alle op. Der hun endelig blev vendt rundt i doggy var det som om at alle fik lidt ekstra energi, og blev i stand til at fyre en ladning mere afsted.

Jeg kom nok som nummer 2 og 15 i hende, og jeg er sikker på at der blev fyret omkring 25 ladninger sperm afsted i hendes fisse, og det løb ud af hende med jævne mellemrum. Frækt!

Jeg må indrømme at jeg havde svært ved at se hvad du tilføjede til med dit indlæg. Det var hverken tak, information omkring pigen eller gangbanget...

Næste gang opret din egen tråd omkring din chok over folks livsstil og personlige valg. Vi er nogen der har overvejet situationen, og taget en beslutning du bare aldrig kunne finde på. Dig om det. Mig om mit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg har også valgt at komme med en off topic kommentar på denne ellers udmærket anmeldelse. Jeg valgte at gøre det, fordi en "voksen" mand tror at det gør en forskel på om han er nr 3 eller 15 i køen af mænd der kører bareback på en pige... Det har intet med selve anmeldelsen at gøre og jeg undskylder afsporingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Line c skrev, den 10.5.2019 at 12:55:

Jeg er helt i chok :huh:

Passer folk virkelig slet ikke på sig selv mere og dem de har sexuel omgang med???? Jeg er så chokeret over den drejning tingene har taget i denne verden... Det får mig til at tænke på gad vide hvad pigen fejler siden hun er så ligeglad med sig selv og dig/jer?? Måske en tur til lægen ville være sundt for alle parter.

Her bliver der kun dyrket sikker sex om der er 1 eller 100 mænd gør absolut ingen forskel Better safe then sorry

Måske skulle du prøve at snakke med din læge om hvor stor sandsynligheden for at blive smittet i virkeligheden er, før du begynder at male fanden på væggen og sprede panik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...