Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/lisi?region=101&type=female

Så lykkedes det at komme forbi Lisi, dejlig Brasilianer med en super lækker krop, dejlige babser og god røv. Havde uden held forsøgt at komme forbi hende i Svenstrup, det gik hurtigt med en ny mulighed i Aarhus C, på en af de velkendte adresser. 

Kunne få presset 30 min. med superfransk ind i programmet. 

Mødet en smuk pige, veloplagt, smilende, glad og veltalende på engelsk, kunne være hende på billederne, der nok er et par år gamle, med få ekstra kilo, som bare gjorde hendes krop mere Brasilianer agtig. 

Hun spurgte om vi skulle have lidt baggrunds musik til lejligheden og her gjorde jeg en stor fejl. Hun fik sat hendes mobil til at afspille og så startede balladen, musikken blev konstant afbrudt af sms'er der tikkede ind, telefonookald og som om det ikke var nok, begyndte sultne brødre at ringe på døren, tydeligvis én med en aftale, hvilket hun beklagede, dobbelt booking af iver efter pengene, tjaa... 

Fik hvad jeg havde bedt om og hun gjorde hvad hun kunne for at bevare mit fokus, men en total stresset oplevelse. Sjældent jeg kun vælger 30 min af samme årsag. Men følte jeg stod ved bageren, hvor køen gik ud til vejen. Mødte da også en bror på vej ud, som Lisi snakkede med i telefonen, mens jeg var i bad og oplyste, at jeg var færdig om 2-3 min 

Der var run på den formiddag. 

Pigen 8

Stedet 6 - ikke specielt diskret, men knikkefri seng. 

1000kr for økoblow, ball licking og 30 min

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, 1 time siden:

Mødet en smuk pige, veloplagt, smilende, glad og veltalende på engelsk, kunne være hende på billederne, der nok er et par år gamle, med få ekstra kilo, som bare gjorde hendes krop mere Brasilianer agtig

Fred være med det, hun var som beskrevet, det er jo stort set altid mørkt. Hun levede udseende mæssigt fint op til mine forventninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag til en time med superfransk til kr. 1800,-

Lisi er en smuk og sød mulat, som er slank men med former. Hun lagde ud med tantra"massage". Hun brugte tungen på min ryg, og det var overraskende lækkert. Det superfranske var fantastisk. Hun holdt en smule igen når vi tungekyssede. Hun skulle videre til Aalborg og derefter vistnok Esbjerg. Klokkeklar anbefaling, men hun havde vist ingen planer om at komme tilbage :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...